Gå til innhold

Skivebremser og diverse

Ranger emnet


HellBound

Anbefalte innlegg

Må jo ha skivebremser fremme når du kommer over 100Hk er det ikke sånn på bobla? Lurer på da vilke skivebremse sett som er best og ikke koster så mye, har sett fra ca.4000-14000...

 

Og så lurer eg på om det er noen som vet om noe snacks som går ann å kjøpe til boble? Eller noe som en bør kjøpes nytt så det blir bedre kjøre egenskaper? Er sikkert ikke så mange som har boble her inne men spør fordi, har bare kjøpt cobra stoler og lykter,mid-konsoll,ratt og andre små ting til bobla enda. Og carbon interiør kommer.. Men er det noe annet digg som er å få?

BMW 325i Sleden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

Porsche felger er mitt tips:

 

316326.jpeg

 

Bilen min jo!

 

Har montert ventilerte skiver foran og skiver bak fra Kerscher tuning i Tyskland.

De leverer bremser med forskjellige boltsirkler, og jeg bestilte selvfølgelig mine med Porsche mønster.

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipsene =) Fin boble du har Germanlook. Blir nok skive bremser forann i første omgang, så bak når eg får i en stor motor, men det blir ikke med det første. Først skal boblen se fin ut :op (alt inni) Så begynner eg på utsiden med nye dempere,bremser og diverse.

 

Det eg lurer på, når du bruker mye penger på en boble og du f.eks kjører i noe så boble blir helt vraka, vil da ikke få lite igjen på forsikring siden en boble ikke er verdt så mye?

BMW 325i Sleden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke noe problem, men du må takstere bilen hos en takstmann og levere papirene til selskapet.

De fleste vil da ikke gi deg en billig veteranforsikring siden bilen er ombygget, men det er bedre å få igjen noe hvis man skulle være uheldig.

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår