Gå til innhold

A4 1998 modell 1,8L for 40 000 kr, bra deal?

Ranger emnet


Ascubal

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bruker dem ikke PayPal der da? På eBay altså.

 

Facelift, hvor får jeg tak i det jeg trenger der da?

 

Angående motoren så har jeg bare hørt at den er dau av en kar på et annet forum.. Den er helt sikkert sprekere enn den som sitter i min nåværende bil (Toyota Celica T20 1,8 Liters, 115 HK)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde vært 1,8 quattro så hadde den vært litt dau siden qattro'en stjeler litt hester, mulig det du har hørt på andre forum.

 

40 000,- er ikke dyrt for en 98 mod som ikke har runda 180 000 engang. Da må du bare godta at der er litt småplukk med den. Se heller etter store mangler som f.eks rust i kanaler\hjulbuer, slitene endeledd og lekkasje i tannstang.

 

Ang lykter osv ville jeg ikke tenkt på før du faktisk har kjøpt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. Får heller opprette en post når bilen er i hus.. Håper det ikke er så lenge til, gjelder bare og få solgt den andre pluss noen andre småting til..

 

Med engang den er i hus blir det vel å bruke noen kroner på vasking, bytting av noen pærer her og der.

 

Jeg skal nok bort og se på den i morgen eller i overimorgen.

 

Så skal jeg sjekke litt mere etter rust og sånn.. Eneste jeg veit om var en lekkasje i bagasjerommet som visstnok er fiksa, bittelitt rust ved venstre siden av bagasjerommet, over hjulet på toppen der.. Liten flekk, sikkert ikke så vanskelig og få bort?

Ellers er det vel bare den kneppelyden fra høyre framhjul som kanskje kan sees på som en "stor feil"

 

Men takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En drivknute (eller drivledd som jeg kaller det) koster ikke mer enn 599 på bilxtra. Kjøpte ett fra møller, det varte vel i 1 mnd ca. Det jeg har nå, fra bilxtra, har vart i 4 mnd. Og har du en kompis som er mekaniker eller om du har bil som hobby, skal det ikke være noe problem å få fikset det :)

 

Lykke til med kjøpet, om du bestemmer deg for den bilen.

Audi er aldri noe dumt valg :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Jeg kaller det endeledd, og jeg har rensa mine i diesel, og snudd de.. kakler når jeg svinger på lavt gir, men gir balla.. og gidder ikke skifte. Blir ny drivlinje når jeg får i 1.8t..

 

Er ikke så farlig med kakling, så lenge mansjettene ikke er gåen, da kommer det drit inn i griset, og de ryker mye fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår