Gå til innhold

Eksos

Ranger emnet

onkelskrue

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune

Skal du ha billig løsning, kjøper du enderør og fester på orginale potta. Ikke kjøp noe slik jalla potte. Du vil slite med å henge det opp, de de fleste passer oppe opp mot resten av eksosen, fordi den går i en sving over bakre hjuloppheng.

Jeg tenker på å selge Supersprint endepotta mi, for å montere dieseltuter. Kan heller komme tilbake til deg angående det om det skal være av interesse. Men ikke til en pris av 600kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Så ikke gale ut det der nei. Men er jo i Sverige, så kan fort bli moms og porto. Da snakker vi fort 4500. Så er like så greit å ta Simons eksos fra f.eks Mekonomen eller BilXtra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørr bare her da spørsmålet mitt dreier seg om nesten det samme..

Ser på simons anlegg til A4'en pga eksos'en jeg har er hellt ferdig nå, ser de skriver at det er komplett fra katalysator.. katalysatoren sitter jo rett i turboen så er det eksos helt fra turboen da nesten..?

Er ikke verre enn og syregrunne anlegget før du monterer det ;)

http://www.superstyling.no/shop/product_info.php?cPath=237_623_238&products_id=601

PS, brukte bare linken som referanse, kjenner folk på bilxtra så får det anlegget der bilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørr bare her da spørsmålet mitt dreier seg om nesten det samme..

Ser på simons anlegg til A4'en pga eksos'en jeg har er hellt ferdig nå, ser de skriver at det er komplett fra katalysator.. katalysatoren sitter jo rett i turboen så er det eksos helt fra turboen da nesten..?

Er ikke verre enn og syregrunne anlegget før du monterer det ;)

http://www.superstyling.no/shop/product_info.php?cPath=237_623_238&products_id=601

PS, brukte bare linken som referanse, kjenner folk på bilxtra så får det anlegget der bilig.

Er nok ikke fra kat og bakover.

De fleste leverandører kallet det cat-back med på A4 er det fra ca midt under bilen.

Gjelder ihvertfall Ferrita, Simons og BSR.

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider