onkelskrue Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Lurte på om denne passet på Audi b5 99 modell? Og om det gir noe lyd? Eventuelt andre fra denne siden? http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=13125 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Aldri hørt om før. Men ettersom det er en universal potte, så må du finne på noe lurt når det gjelder opphenget... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Hmm ja, du sier noe der. Får se hva det blir. Har lyst til å finne en billig løsning.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Skal du ha billig løsning, kjøper du enderør og fester på orginale potta. Ikke kjøp noe slik jalla potte. Du vil slite med å henge det opp, de de fleste passer oppe opp mot resten av eksosen, fordi den går i en sving over bakre hjuloppheng. Jeg tenker på å selge Supersprint endepotta mi, for å montere dieseltuter. Kan heller komme tilbake til deg angående det om det skal være av interesse. Men ikke til en pris av 600kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Ja det var noe sånn jeg tenkte, men det er med lyddemper bak eller? Og en annen ting; alle snakker om raka rør fra katt og bak. Men er det ikke det fra før da? Eller ligger det en lyddemper mellom katt og endepotta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Er to lyddempere fra kat. Den i midten og den bakre. Supersprint potta har lyddemper ja, men kan ikke si den demper noe spes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Hva tror du om det her da? Var jo ikke så gal pris. Er jo kjent merke og i tillegg rustfritt.. http://sv.bsr.se/products/4004210/ Ser ut som om det følger med to lyddempere der da men, vet ikke om det vil bli for "stille" da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Så ikke gale ut det der nei. Men er jo i Sverige, så kan fort bli moms og porto. Da snakker vi fort 4500. Så er like så greit å ta Simons eksos fra f.eks Mekonomen eller BilXtra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkelskrue Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Mange sier at man skal styre unna Simons. Hvorfor vet jeg ikke da men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Mange sier at man skal styre unna Simons. Hvorfor vet jeg ikke da men.. Ruster med en gang, med mindre du kjøper rustfrie utgaven som koster en del mer. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Er da ikke såå gale.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Spørr bare her da spørsmålet mitt dreier seg om nesten det samme.. Ser på simons anlegg til A4'en pga eksos'en jeg har er hellt ferdig nå, ser de skriver at det er komplett fra katalysator.. katalysatoren sitter jo rett i turboen så er det eksos helt fra turboen da nesten..? Er ikke verre enn og syregrunne anlegget før du monterer det ;) http://www.superstyling.no/shop/product_info.php?cPath=237_623_238&products_id=601 PS, brukte bare linken som referanse, kjenner folk på bilxtra så får det anlegget der bilig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Spørr bare her da spørsmålet mitt dreier seg om nesten det samme..Ser på simons anlegg til A4'en pga eksos'en jeg har er hellt ferdig nå, ser de skriver at det er komplett fra katalysator.. katalysatoren sitter jo rett i turboen så er det eksos helt fra turboen da nesten..? Er ikke verre enn og syregrunne anlegget før du monterer det ;) http://www.superstyling.no/shop/product_info.php?cPath=237_623_238&products_id=601 PS, brukte bare linken som referanse, kjenner folk på bilxtra så får det anlegget der bilig. Er nok ikke fra kat og bakover. De fleste leverandører kallet det cat-back med på A4 er det fra ca midt under bilen. Gjelder ihvertfall Ferrita, Simons og BSR. Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Okay, hvordan funker dette anlegget da, har noe selvlaget nå, bråker en del og bilen skal selges og vil derfor ikke ha så mye bråk så tenkte og bruke dette som et 'erstatningsanlegg'.. Syregrunner det bare før montering så ruster det ikke, så fort i i allefall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Er da ikke såå gale.. Simon's røra jeg kjøpte var dekket av rust etter 2 uker... Jeg har ikke en gang turt å se på dem nå etter vinteren :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg