Svartsinn Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 En kompis har kjøpt Passat med bruktbilgaranti. Jeg har ikke alle data, men det er en 2.0i 2002 modell, gått 160000 og bruker 3.5 l olje på 500 mil uten noe drypp eller røyk. Han syns dette høres drøyt ut, men forhandler sier det er normalt og vil ikke gjøre noe. Hva syns dere? Er dette et normalt forbruk på disse bilene? Håper noen kloke hoder her inne kan hjelpe? -g- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 jeg bytter pr 10000km. sånn ca. 1.8T. Long life service er vel på 35000km (for de som bruker den)?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svartsinn Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 takk.. Det er jo betydelig mindre, men jeg veit ikke hva som er normalt på disse motorene. Jeg syns det høres ut som om forhandler prøver og vri seg unna garanti-ansvar? viss jeg hoderegner riktig vil det gi ca 1% i forhold til bensin, og det er jo nesten totakts forbruk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anseth Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 min passat 1,9tdi 97 modell bruka ca 1 liter på 15 000 km. og det er normalt forbruk. 3,5 liter på 5000km var exstremt masse og er nok ikkje normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg