Gå til innhold

Bilen min, Cooper S

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

mads sl: Ikke lett å holde en Mini ren. Blir vask minimum 1 gang i uka her. Litt irriterende i lengden....

 

duppen: Kan anbefale Auto Glym Metal Polish for å pusse "endestussene".

 

Evt vaske de hver gang du vasker bilen (les: en gang i uka), så blir de aldri skitten :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

offff.... etter sist vaks så har jeg nå brukt bilen i to dager og den ser ikke ut, FULL av vegsøv i tykke lag bake på bilen...

 

Begynner å bli lei av å vaske bilen alt.....

 

Men det er noe med Minien som gjør at den blir så fort skitten, kompis kjørte bak meg i går på en grusveg og det var over hode ikke mulig å ligge bak meg for det støvet noe helt voldsomt, men jeg kunne lett kjøre bak han uten noe problem.....

 

Felgene kommer på å tirsdag..... Ble 17" i stede for 18" (18" på slike veger som det er her går bare ikke det blir for mye felg og for lite dekk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Edwards på Lohen kan nok hjelpe deg. De selger/sender til Norge. Email: tom@lohen.co.uk

 

 

Milltek lager litt grommere lyd enn stock på idle. Når man passerer 3000 rpm kommer det endel mer godlyd enn stock. Men Milltek er langt fra det som lager mest lyd hvis det er det du er ute etter.

Husker du hva du måtte gi for eksosen? hva kom frakten på?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket stoff var dette da? for på mine endestusser henger d jo så enormt mye drit jeg ikke får utav
Det er st stoff som har samme kosistens som rubbing, men der finnest vel produkt som er til rengjøring av crom?!?

 

Fikk endelig felgene mine i går, satser på å får lagt om i dag vist jeg klarer det.

 

 

Har sanakket med lohen og det er mye billigere der en her i norge. Men er det britiske pund de oppererer med på nettsiden sin? Og alle prisene er med engelsk VAT (17%)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår