Gå til innhold

Skal det være noen bil treff i nord norge?

Ranger emnet


Frank_84

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til Adidas. Du kan bare få tak i folk som er intr å være med på treff og å kjøre på bane så skal jeg alltis klare å arrangere treff. Men jeg kjører ikke noe treff med folk som bare skal se på. Dette må være folk som er intr i å kjøre på bane og å stille ut. Vi kan ta dette på Artic Circle. Om du ikke har fått det med deg så er VW-åAUDI og Am-Car klubben faktisk de eneste klubbene som er i området ditt.

 

Om du som sagt klarer og samle folk så skal jeg ta meg av resten. Dette må gjærne være blandet drops av merker for å få opp intr, jeg har masse kontakter i VW-Audi og Am-Car klubben som jeg kan bruke.

 

Send mail på oebed@online.no

 

Og slutt og sytt, det blir ikke nåka før man gjør nåka.

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg og et par andre driver å planlegger et treff på ACR til sommeren. Men er nødt til å få med noen flere sponsorer.

VW Audi klubben er positive, og jeg sponser 5.000.- i tillegg til å stille med Pocketbike på Gokartbanen hvis jeg får lov.

Hvis det blir noe kommer vi tilbake med mere info etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by adidas_

det eneste biltreffet vi har her er et jalla biltreff som den lokale vw/audi lkubben står for og d e kjedelig..

 

vwaudi-klubben i harstad er så å si død den.. kjenner flere som er medlemmer der.. siste treffet var visstnok i februar(?) og da var det 5stk som kom hvorav 3 var i styret.. er ikke miljø for sånt her vettu.. :rolleyes: kjipt i grunn.. hadde vært gøy..

- 1989 Scania P113 8x4

- 1988 Volvo 740GLT 16valve

x 1992 Opel Corsa 1,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E du heilt på jordet. Det e kjempe mange som e intr i å være med på dettan i Vesterålen og Harstad område. Pluss Narvik og Tromsø.

 

Det e jo bære det at dåkker e så treg i ræva, æ e sjøl med i Harstad VW-AUDI klubb, va med å starte den avdelinga. Men det e jo så jævlig typisk at dem som sei at dem skal være med ikke gidd eller faktisk syns det e flaut å være med på møta eller treffes å vise fram bila.

 

Skulle jo faen mæ tru at man skulle inføre en ny religion.

 

Æ bli så førbanna når folk bære skal sett å vente på at alt skal være klappet og klart, her må det gjøres nåka før å få tell nåka. Det må vises en viss insats og at man kunne tenke seg å betale kontingent eller inngang for å være med å kjøre bane eller bare å lage ferdighets løp. Det e så jævlig lite som skal tell, men når man prøve gang på gang og ingen gidd å stille opp så e det kjedelig før dem som har brukt tid og penger på å få det til.

 

Gatebil brukte 10år på å komme seg ditt dem e i dag. Å VI HAR EUROPAS BESTE BANE RETT RUNDT HJØRNET , DEN LIGG IKKE I OSLO, MEN I MO I RANA.

 

Alle små plasser sør på har sine egne lokale klubber der dem møtes bare for å høre siste nytt og for å lyge og diskutere. Flørte med dama te kompisen eller rett å slett bare før å ha nåka å gjøre. Koffør skal ikke dettan gå i Harstad eller på Sortland eller i Bodø. Det e jo vi som kjøpe bil når vi e 17 før å ha tell vi får lappen, sånn e det ikke sør på. Vi har de beste muligheitan før å få et skikkelig bilmiljø. Å det mangle ikke tøffe bila eller folk som har peiling.

 

FÅ RÆVA OPP AV STOLEN Å GJØR NÅKA FØR Å FÅ DET DU VIL HA.

 

PS:vw-audi klubben i harstad har hatt et sabat år og kommer sterkt tilbake, det kan ikke bare være en person som skal stå bak alt. Da blir det sånn.

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi4ever

E du heilt på jordet. Det e kjempe mange som e intr i å være med på dettan i Vesterålen og Harstad område. Pluss Narvik og Tromsø.

 

Det e jo bære det at dåkker e så treg i ræva, æ e sjøl med i Harstad VW-AUDI klubb, va med å starte den avdelinga. Men det e jo så jævlig typisk at dem som sei at dem skal være med ikke gidd eller faktisk syns det e flaut å være med på møta eller treffes å vise fram bila.

 

Skulle jo faen mæ tru at man skulle inføre en ny religion.

 

Æ bli så førbanna når folk bære skal sett å vente på at alt skal være klappet og klart, her må det gjøres nåka før å få tell nåka. Det må vises en viss insats og at man kunne tenke seg å betale kontingent eller inngang for å være med å kjøre bane eller bare å lage ferdighets løp. Det e så jævlig lite som skal tell, men når man prøve gang på gang og ingen gidd å stille opp så e det kjedelig før dem som har brukt tid og penger på å få det til.

 

Gatebil brukte 10år på å komme seg ditt dem e i dag. Å VI HAR EUROPAS BESTE BANE RETT RUNDT HJØRNET , DEN LIGG IKKE I OSLO, MEN I MO I RANA.

 

Alle små plasser sør på har sine egne lokale klubber der dem møtes bare for å høre siste nytt og for å lyge og diskutere. Flørte med dama te kompisen eller rett å slett bare før å ha nåka å gjøre. Koffør skal ikke dettan gå i Harstad eller på Sortland eller i Bodø. Det e jo vi som kjøpe bil når vi e 17 før å ha tell vi får lappen, sånn e det ikke sør på. Vi har de beste muligheitan før å få et skikkelig bilmiljø. Å det mangle ikke tøffe bila eller folk som har peiling.

 

FÅ RÆVA OPP AV STOLEN Å GJØR NÅKA FØR Å FÅ DET DU VIL HA.

 

PS:vw-audi klubben i harstad har hatt et sabat år og kommer sterkt tilbake, det kan ikke bare være en person som skal stå bak alt. Da blir det sånn.

 

slapp av du da.. jeg kan da ikke henges for at harstad er en råtten by.. ikke min feil heller at folka her er late.. har heller ikke hørt noe snakk om at dem skal komme sterkt tilbake, men det hadde vært fint. ok?

- 1989 Scania P113 8x4

- 1988 Volvo 740GLT 16valve

x 1992 Opel Corsa 1,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk kid-a , æ måtte bære få ut litt.

Går det bra med scroko`n din`?

 

Morty: Du treng ikke å flytte te Harstad for å bli med i vw-audi klubb, det er bare å ta et tak i den som er lagt ned i Bodø vell.

 

Eller fløtt te Bodø. Ta kontakt med Odd Arne Johnsen i Harstad VW-AUDI klubb dere som har lyst å gjøre noe.

 

Treffes på 918 87671.

 

Capri: Skal ikke henge deg men prøv å gjør nåka før det du vil ha. Kommer ikke langt med å sitte å vente på andre.

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår