Gå til innhold

Felgstørrelser g30

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

men er det like bremser på en 76mod g30 og en 95mod g30 med abs og 6.5motor? er det alu du har på i 15 el?

 

drivstoff forbruket er ikke så nøye.. kjerra skal senkes med småhjul uansett, hehe. kunne nøyd meg med 16, men finns det i det hele tatt brede lavprofilhjul i 16?

 

Er vel ikke akkurat samme bremser nei... Litt usikker på dimmen på bremseskivene på '95-modell, men de er vel ikke så aldeles mye større? Har iallfall sett de modellene med 16", og det er jo det samme som de gamle. Vil tro at det går også på din med 15", men kan ikke garantere noe. Har forresten 8" chrome spokes på min.

 

Når det gjelder det andre spørsmålet, så er svaret JO! Det finnes brede lavprofildekk i 16". Sjekk bare her: http://www.nordendack.no/index.php/cPath/1892_5261_5292_5615/295_50_16.html

 

Men de koster jo da...

Ser de har noen i 255/55-16 som koster en tredjedel, hvis den bredden holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, håper det blir bra ja. dem ligger ferdig montert nå. bare å få henta dem og hivi dem på bilen, så skal jeg komme tilbake med ett bilde. skal bli digg å få droppa containern litt nærmere bakken også..

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble veldig bra syntes jeg. ble overaskende god å kjøre også.

 

joa, bilen er ikke så værst den.. vært lakka engang ja, men ser det tyter igjen litt rusvann noen steder, så må gjøre litt med den for å få den helt hundre.. helt grei innvendig også. er satt inn to ekstra kapteinstoler imellom sofaen og forsetene som ikke er godkjent, så får se å få fiksa det. disse stola er heler ikke likt stoff som de andre setene, men ganske like de blå velourvegga... litt lite treverk i den syntes jeg, men men, hehe

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår