Gå til innhold

Resturering 97mod 2.0 16v stv

Ranger emnet


Omega97

Anbefalte innlegg

Tenkte på de felgene dine jeg.. Skulle gjerne ha sett dekka, og hvor mye de har igjen.

 

Om de ikke tåler langtur til sommeren blir det for dyrt forbilf meg. Da blir det samme prisen som for nye felger med nye dekk...

 

Om vi antar en pris ny i butikken for en stk felg på 1100kr, gir jeg bud pr felg på 400;- Mtp at de er brukte og har sår vil det koste meg noen hundrelapper å fikse felgene.. Om dekka er bra er jeg villig til å betale opp mot 3500 for hele pakka. Er dekka dårlig, må jeg er erstatte disse, mao vil dekkene være uten verdi for meg..

 

Det jeg egentlig sier er vel, har du bilde av de dekka? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekka er vel dårlige, men de ligger her i garasjen hvis jeg ikke minimum får 3k for de, med eller uten dekk. pga børne felger er alltid greit og ha, skal nok ut på bane kjøring nå til fredag og da blir hvertfall 2 av de slitt, skal ha de3 foran og 15 tum vinterdekk bak hehe

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men da blir det litt for mye desverre.

 

Høres gøy ut med litt misbruk av gamle dekk og ikke minst bil..

 

Familievagonen min har jeg vel kansje ikke helt trua på til samme formålet..

 

Her derimot en pajero med stooore nok dekk, som er gøy å misbruke i litt andre omgivelser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på de felgene dine jeg.. Skulle gjerne ha sett dekka, og hvor mye de har igjen.

 

Om de ikke tåler langtur til sommeren blir det for dyrt forbilf meg. Da blir det samme prisen som for nye felger med nye dekk...

 

Om vi antar en pris ny i butikken for en stk felg på 1100kr, gir jeg bud pr felg på 400;- Mtp at de er brukte og har sår vil det koste meg noen hundrelapper å fikse felgene.. Om dekka er bra er jeg villig til å betale opp mot 3500 for hele pakka. Er dekka dårlig, må jeg er erstatte disse, mao vil dekkene være uten verdi for meg..

 

Det jeg egentlig sier er vel, har du bilde av de dekka? ;-)

felga til Sæther koster vel ca 1800kr stk nye.

Å 3k for noe såpas fine 17" er langtfra noen upris.

HAr 2 sett med 17" til salgs sjøl. men som Sæther gidder heller ikke jeg gi de bort..

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felga til Sæther koster vel ca 1800kr stk nye.

Å 3k for noe såpas fine 17" er langtfra noen upris.

HAr 2 sett med 17" til salgs sjøl. men som Sæther gidder heller ikke jeg gi de bort..

 

Som jeg prøver å si der oppe i teksten ett sted, ønsket bilder, og jeg kom med ett bud. I samme slengen sa jeg at jeg var villig til å betale 3500 for alt, noe som var prisforlangende...

 

Er vel ikke snakk om å få alt gratis da eller?

 

Nå ble det felger fra en i nabolaget akkurat nå. Men som sikkert dere andre også gjør når dere blir spurt om å komme med et bud, så byr dere vel ikke over prisen selger har kommet med....?

 

Når det er sagt må jeg innrømme at jeg dreit meg u tnår jeg kjøpte felger og dekk. Her må jeg fram med spacere. Så i etterpåklokaskap hadde det kansje lønt seg med en tur til godetste Sæther

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Mye tror dere jeg kan ta igjen for bilen?

 

Den er i rimelig god stand. Har kun gått 115000km.

Har standard utstyr, altså ikke ac.

Har to sett dekk. Følger med 16` eller 17`alu felger til sommer. Begge sett med gode sommerdekk. 17`er bbs med 245 bak og 225 foran. Nye lister der det trengtes.

 

Vinterdekk er piggfrie og holder i hvertfall en sessong til..

 

Bilen er ikke pen i lakken. Kommer seg helt sikkert med en rens og litt polering. Ser bra ut på 5 meter..

Litt rust her og der. Meste er tatt og grunnet. Eneste som bør sveises er på pasasjerdøra høyre side. Der er en liten flik nederst ødelagt, men rust fjernet og klargjort. (Skal se om jeg får sveiset det en av de nærmeste dagene)

 

Nylig byttet olje etc..

 

Bør sikkert understellsbehandles snart.

 

Så ka dokk tru??

 

Om noen er intresserte kan jeg seff ta masse masse bilder:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok desverre ikke 40k for en 16v med automat.

eller du kan få det, men må nok vente lenge på å finne rett kjøper.

svært få som vil kjøpe så stor bil med så dau motor og automat ;)

Dette veit jeg av erfaring da jeg kjøpte en å fksa opp.. brukte lang tid på å bli kvitt den.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår