zub Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 2.0i Omega motor og girkasse montert, følger oxo med extra omega 2.0i motor og girkasse. Går bra, med litt småfix hvis du skal ha det 100% strøkent. 4 nye vinterdekk på opel felger følger med. Pris: 10000,- eller bytte.............. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 har du bilde av bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Er bilen godkjent med den motoren?? hvor i landet står bilen?? Har du bilder Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Har ikke bilder av bilen nå...og den er ikke godkjent med motoren, er ikke noe problem å få den godkjent for det satt 1.8 OHC i den originalt, så motorene er nesten like oxo untatt innsprøytinga. Det sitter oxo nytt green filter på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Du sier litt småfix å det vi da si????? rust???? Noe som må kjøpes inn før den er i orden????? Har en 89mod vectra bytte??? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Litt småfix betyr at det kanskje er litt rust under bilen som man vil ta, litt ledninger som man vil legge bedre...sånne småting som ikke er noe problem hvis man bare vil....Tror ikke det trengs å kjøpe noe...har jo ikke vist den ennå så det vet jeg ikke ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by zub Litt småfix betyr at det kanskje er litt rust under bilen som man vil ta, litt ledninger som man vil legge bedre...sånne småting som ikke er noe problem hvis man bare vil....Tror ikke det trengs å kjøpe noe...har jo ikke vist den ennå så det vet jeg ikke ! Har du noen bilder av bilen??? Vilken bil er du intresert og bytte i???:) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Skal prøve å få tatt bilder av bilen. Men som du ser så får du 2stk omega motor og 2stk 5trinns omega kasser med så du kan nesten si at jeg selger 2 motorer oxo følger det med en bil på kjøpet....:D :D :D :D Bil jeg vil bytte i er Ascona B el no annet tøft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Ingen som vil kjøpe ??? Gi meg ett bud davell...denne bil må bort uansett..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Gi meg et bilde da, så jeg får sett på den. trenger meg vinterbil... Er det skilter på den? Begæringer? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Hvis du får 8000,- for den da?? Er bilen eu-godkjent, skilta?? Hvor i hedmark står den? Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet November 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Det er ikke skilter og den er ikke eu-godkjent, men det er ikkeno problem. Den står i Nord-Odal, ca 1 time unna Oslo...Kjøper du den FORT så skal du få'n for 8000 !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 kom igjen, gi meg ett bud a ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Var på eu-kontroll igår , det som var 2'r feil var : -Justere lys framme (lyser ikke i riktig retning) (det gjorde dem på verkstedet for 97kr) -Skifte bremserør framme på begge sider -Feste batteri -Speil (glasset til det ene speilet mangler, men speilet er der) Så fikk jeg 1'r feil på slitt vindusviskerblad bak...Noen som vil kjøpe eller bytte bil så SI IFRA.... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Har du bilde av kjerra??? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg