David_G Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 når jeg svinger så kommer det knirkelyder som er konstante mens jeg svinger, men hører det bare fra ca 50km/h og nedover. høres ut som om det kommer ca fra torpedoveggen :S lyden kommer i hvertfall gjennom ratt-stammen hadde samme lyden på min forrige 100 men fant aldri ut hva de var. :( hadde vært utrulig glad hvis noen hadde peil på hva dette kan være. dette er en 1993mod audi 100 quattro sedan. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 har foresten byttet komplett fjørbeinslager men lyden er der enda :( Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Har samme lyd i sierraen, men høres veldig ut som om det er noe gummi som ligger inntil rattstammen og gnikker Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 ja akkurat sånn type lyd! MEGET plagsomt.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 ikke noen som har peil? siden jeg har hatt akkurat samme problemt på begge audi 100 jeg har hatt så sku man tru de var et vanlig problem? elr er jeg bare ekstremt u-heldig? hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Ta av rattet,og smør zalo på sleperingen til hornet.er mest trolig der du hører denne gnikke lyden fra.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Har noe knirking ved rattutslag selv. Men hjalp ikke å smøre sleperingen til hornet. Hva kan det være tro? Høres ut som om det er noe fra motorrommet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 ja lurer på dette enda jeg å.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 lurer på dette jeg og! oppstår hos meg når drivverket/bilen har driftstemp. når den er nyoppstarta og kald er ikke lyden til å høre. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 hørtes ut som en generel sykdom dette her :P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Dette skjer bare i fart? Ikke om du vrir på rattet når du står på tomgang? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 jeg har lyden om jeg kjører elr står rolig, føles ut som om et elr anet gnisser imot en foring ler no sånt Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 merkelig at ingen har fikset dette problemet på 100'en før? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Bare trekk i gummien på ratt stammen. Til deg eller fra deg. Alt etter hvor den tar i. Så er lyden vekk i et par uker. Gjenta når nødvendig. hehe Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 hadde du giddi og forklart dette litt nærmere? :S Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg