Gå til innhold

Kjøpt Audi a4 1.6 2000 mod. skal senkes! hvor kjøpe senkesett?

Ranger emnet


larsi89

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den bilen der ser jo fin ut orginal, og har bra potensiale videre. lakk helt ned, senk, og soting så har du faktisk en helt rå bil. og så passer d jævlig bra med 6000K xenon til den fargen der.. ska se om eg finner et bilde av bilen til en kompis av meg. så får du se selv :D

 

edit: fant bilde! 30092007162.jpg

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilen der ser jo fin ut orginal, og har bra potensiale videre. lakk helt ned, senk, og soting så har du faktisk en helt rå bil. og så passer d jævlig bra med 6000K xenon til den fargen der.. ska se om eg finner et bilde av bilen til en kompis av meg. så får du se selv :D

 

edit: fant bilde! 30092007162.jpg

 

Er det 6000K på den A4´en?

( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998

(x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000

(x) Opel Corsa 1.2 City 2001

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult med xenon lys ja! får kjøpe felger og slikt først! pengene vokser ikke på trær etter jeg kjøpte bilen:p noen forslag til en moderat senking? blir for dumt hvis jeg må parkere 1 meter unna fortauskanten for å ikke smella døra når jeg åpner den:p

Audi A4 1,6 2000 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke fylle dette enkle spm som en egen tråd, men jeg har litt problemer med å få ut høytalerene forran på bilen. Det sitter jo sånn duppedings foran (se pent ut/ beskyttelses saken)

Åssen får jeg vekk denne så jeg kommer meg inn til høytalerene?

Har prøvd flere metoder uten å lykkes.

Audi A4 1,6 2000 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke fylle dette enkle spm som en egen tråd, men jeg har litt problemer med å få ut høytalerene forran på bilen. Det sitter jo sånn duppedings foran (se pent ut/ beskyttelses saken)

Åssen får jeg vekk denne så jeg kommer meg inn til høytalerene?

Har prøvd flere metoder uten å lykkes.

 

Må av med hele dørtrekket så ser du at høytaleren er skrudd rett i dørtrekket.

Hvis det er likt som på B5 står fremgangsmåte i FAQ-tråden ;)

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå står senking for tur, og jeg lurer litt på hvor jeg skal kjøpe dette...

Kjøper bare fjerene nå, siden det blir billigst:p Med mindre det finnes noe greit justerbart til en fornuftig pris(under 2500,-)

 

Noen som har et sted eller to og annbefale? rimelig pris og overkommelig rask leveringstid er et must.

 

Takk for svar:=)

Audi A4 1,6 2000 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår