Gå til innhold

Tråden om min Golf IV 1.4

Ranger emnet


maartn

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ny bil for en liten måned siden. Litt trist motor, men den flytter seg fra A til B, jeg kommer meg på jobb osv.

 

Merke: VW Golf IV

Motor: 1.4 16V

Årsmodell: 2000

Km. stand: 175 000

Farge: Sølv

 

Tenkte å gjøre den litt pen, så har gått til innkjøp av 18" Carlsson sko med 225/40-18 gummi.

Videre planer er å lakkere de svarte plastdelene, å senke den 35mm fram og bak.

 

Bilen er ellers dønn strøken interiør og karroseri messig, så det blir muligens motoroppgradering med tiden. Får se hva som skjer :)

 

IMG004.jpg

 

IMG001.jpg

 

IMG006.jpg

 

IMG008.jpg

 

IMG_0725.jpg

- 09' BMW 318d LCI M-sport

- 04' Audi A3 1.6 Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:ratatatat

 

 

Er på jakt etter senkesett.. 35mm fjører.. noen som har noen lite brukte liggende?:)

 

Kjøp justerbart med en gang. Meld deg inn i vacn så får du bra pris. Betalte vel 4,5k for et kliss nytt fk.

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fylle på med litt bilder ;)

 

Interiør..

 

IMG_0740.jpg

 

IMG_0746.jpg

 

IMG_0749.jpg

 

.. også hadde jeg en skikkelig vask av hele bilen i dag, inkludert innstigslister og dørkarmene.

 

IMG_0738.jpg

 

Shiny rims ;)

 

IMG_0736.jpg

 

Kom lønn inn på konto i dag, og bilen skriker etter senk. Så nå skulle jeg hatt tak i 35mm senkefjører. Er Weitec noe å går for? Ligger litt under K&W, H&R osv i pris ser jeg. Blir ikke justerbart..

- 09' BMW 318d LCI M-sport

- 04' Audi A3 1.6 Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

På tide med en lite update? :)

 

Armlene som jeg bestilte fra ebay ankom etter ca. 1 uke fra hongkong. Kvalitet og passform var overaskende bra!

 

DSC01099.jpg

DSC01116.jpg

 

Har også satt i Fusion Powerplant PP-CM650 2-veis komponent sett. Montert i orginale plasseringer, men diskanten er synlig.

 

DSC01102.jpg

 

Har også byttet alle pærene i frontlyktene til "xenon-wannabe" pærer fra dybik trading. En god del hvitere lys enn vanlige halogenpærer, så det er bra.

 

DSC01105.jpg

(skitten bil)

 

Ellers så gleder jeg meg til 18" skoa og 35mm senkefjærene skal på. :)

- 09' BMW 318d LCI M-sport

- 04' Audi A3 1.6 Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35mm er litt lite, ville senket mere først som sist hvis jeg var deg. Hvertfall fremme. Selv har jeg 55/40 mm nå. Og det er ikke mer enn det må være.. Kunne sikkert vært ennå en cm lavere.

 

Edit: ser forresten at mangler tåkelys på lyktene dine. Har et par orginal lykter med integrerte tåkelys som jeg selger for en billig penge hvis du er interessert ;)

 

Sjekk her: link.

Endret av phax.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ekte rånere kjører jo med tåkelys og park da. :P

 

Men nå ble de akkurat solgt uansett.

 

Pene felger forresten.

 

Skal jo ha tåkelys nede i fangeren da :P

__Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP!

__Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT!

__Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår