urqell Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Garagemøde hos Lars Bildergalerie - Das vergessene Autohaus: ein Oldtimer-Paradies in Dänemark - autobild.de Løp og kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Man, pokker som er historien bak fiat'ene der? Altså, 12 km på telleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Er det f... meg mulig!!! En hører av og til om historier hvor folk finner gammle bilen stuet vekk på en låve med lav kilometerstand osvosv, men dette tilfellet er helt ekstremt! Slik som det står, så ble denne bilforhandleren av fiat med nye og brukte biler stengt på dagen for 27 år siden og ingenting har vært rørt siden da. Hvilken gullgruve! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Er det f... meg mulig!!! En hører av og til om historier hvor folk finner gammle bilen stuet vekk på en låve med lav kilometerstand osvosv, men dette tilfellet er helt ekstremt! Slik som det står, så ble denne bilforhandleren av fiat med nye og brukte biler stengt på dagen for 27 år siden og ingenting har vært rørt siden da. Hvilken gullgruve! Bare så synd at det stort sett er Fiat da............Men en gullgruve for Fiat etusiastene..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Jeg er skap-Fiat entusiast, og var i Kolding for noen dager siden.... Damn at jeg ikke visste om dette, - da skulle det har blitt røde tall i matbudsjettet de neste 40 årene. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Bare så synd at det stort sett er Fiat da............Men en gullgruve for Fiat etusiastene..... Så bilde av en gul 145 blandt Italienerene ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urqell Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 http://www.vwnorge.no/index.php/topic,3815.0.html Her er link fra vwnorge med veibeskrivelser og div Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Den gule datsun'en der skulle jeg gjerne kikka litt nærmere på;) Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg