Gå til innhold

Meine " retro" dreiser

Ranger emnet


borabora

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelig respons. :)

Litt inspirasjon er det fra Usa ja, men husker også hvordan det var når jeg hadde Golf 3 før. Sånn ca 10 år siden jeg kjøpte min første så... :)

 

Er gule pærer i lyktene om det hjelper. ;)

IMG_8869.sized.jpg

Synes ikke kjempegodt på bildene men.

På min første 2'er Golf hadde jeg gule lykter. Men vet ikke helt om det blir det her. Pærene hadde jeg liggendes bare så.

 

Skal få tatt noen bedre bilder snart, men blir nok ikke så mange før jeg får på de nye felgene. Og lakkereren hadde ikke tid til å begynne på de denne uka. :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Brukt altfor mye timer på den denne uka, men ikke så mye av det som synes.

Litt generelt vedlikehold med oljeskift og nye glødeplugger. Og sliter med å starte, er vel noe lekkasje i dieselsystemet. : rolleyes

 

Tatt ut alt som var fra forsetene og bakover og fått tatt på litt støydemping der.

03052008_G.sized.jpg

Var helt hvit før så ble et passe tykt lag. Lagt opp alt av kabler til stereo på nytt med større strømkabler osv. Også lagt litt asfaltplater der.

 

Fikk satt i nye seter idag. Fra en A3. Mye bedre å se på og mye bedre å sitte i. :)

04052008_006.sized.jpg

04052008_007.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sattan:P her skjer det mye på kort tid! =D

ble kjempe med a3 seter, var inne på tanken jeg også før jeg solgte golfen, men som nevnt, så ble den solgt før jeg kom så langt =)

var du på valdrestreffet her i dag?=) Kom meg aldri så langt, ble visitt på hadelands glassverk og kos med kjerringa i dag :P

jaja..fikk med meg et glass med honning derfra da =p

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sattan:P her skjer det mye på kort tid! =D

ble kjempe med a3 seter, var inne på tanken jeg også før jeg solgte golfen, men som nevnt, så ble den solgt før jeg kom så langt =)

var du på valdrestreffet her i dag?=) Kom meg aldri så langt, ble visitt på hadelands glassverk og kos med kjerringa i dag :P

jaja..fikk med meg et glass med honning derfra da =p

 

Ja, kjedelig å vente. ;)

Nei, skulle egentlig vært dommer der men så hadde jeg venta 3 uker på montering av setene og han fyren kunne i dag så da måtte jeg prioritere litt. :)

Mye ålreit der da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk, nå fikk jeg også lyst på skinnseter i dreiser'n min! :D

 

Kanskje du kunne spørre han som tilpasset om han kunne lage en guide og legge ut her? Hadde vært kjempekult. Trenger ikke være bilder, bare skrive noen linjer om hva som behøves. (Betalte du forresten mye for setene, og er bredden ok på baksetene? Tror du de vil passe 5-dørs Golf også?:))

 

Og en ting til, fra hvilken årsmodell kommer skinnsetene dine?

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk, nå fikk jeg også lyst på skinnseter i dreiser'n min! :D

 

Kanskje du kunne spørre han som tilpasset om han kunne lage en guide og legge ut her? Hadde vært kjempekult. Trenger ikke være bilder, bare skrive noen linjer om hva som behøves. (Betalte du forresten mye for setene, og er bredden ok på baksetene? Tror du de vil passe 5-dørs Golf også?:))

 

Og en ting til, fra hvilken årsmodell kommer skinnsetene dine?

 

Tror ikke han er inne her og kjenner han ikke godt. Bare snakket med han på treff et par ganger, var en kamerat av han igjen jeg kjøpte de av.

Angående guide tror jeg at det ligger ute noe på vortex forumet. ;)

Betalte en del, men ikke så dyrt som vr6 interiør blir lagt ut til... :D Bredden er ikke helt lik, men mangler et par fester og litt ting til før jeg får ordnet de helt så litt tidlig å si. Får uansett ikke hatt noen baki pga senkinga så tar det ikke så tungt enda. :) Ja, er jo vippestoler men får jo tak i 5 dørs biler av de også så. ;)

Husker ikke helt, enten 97 eller 01. :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For si det her å da Svein!

Tøff ern blitt. Hehe!

 

Skal du komme deg nedover til Halden på Søndag a?

Har lyst til å titte på din og Dannas nye bil! hehe

 

Takk. ;)

 

Mulig, litt usikker enda. Og veldig usikker på om det blir Golfen. Se hvor mye jeg får ferdig.

Dama hans skal feire bursdag på lørdag så han var veldig usikker. :s

Isåfall blir det Oslo treff 31/5 da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. ;)

 

Mulig, litt usikker enda. Og veldig usikker på om det blir Golfen. Se hvor mye jeg får ferdig.

Dama hans skal feire bursdag på lørdag så han var veldig usikker. :s

Isåfall blir det Oslo treff 31/5 da. ;)

 

Detaljer! Da må hun eventuelt flytte bursdag! Satser på å komme meg inn til Oslo 31. selv!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår