Gå til innhold

Meine " retro" dreiser

Ranger emnet


borabora

Anbefalte innlegg

se her ja :P gode gamle plassen ved mølla:p ble bra dette vett!=) kjempepent med a3 interiør, likte den delen! ingen andre som har dette =)

 

Favoritt plass det. :D

Nei, må litt jobb til men gjør seg mye. :)

 

Detaljer! Da må hun eventuelt flytte bursdag! Satser på å komme meg inn til Oslo 31. selv!

 

He,he. Spørs om det blir noe av. ;)

Ja, er nok størst sjanse der. Iallfall for begge bilene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Burde nesten fått til noe slikt som i fjor spør du meg, det var knall =) god grill var'e også!:P

oslo 31? hva som skjer da? :p espen, fikk ikke kommet meg til Halden i helga, hadde håpt på å se den nye kassa di!=)

 

men nok offtopic fra min side :P

 

Hvordan gjør man panseret slik du har det nå egentlig? og hvilken "behandling" må til for å beholde det jævlig? :) slags middel man har på for å få det slikt?=)

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :)

Oslo lokallag arrangerer treff på Stovner, er på dagen så da regner jeg med du kommer dit? ;)

 

Må pusses helt ned ja, også hadde jeg/vi på saltvann, eddik og klor. Har ikke gjort noe spesielt med det siden da, bare holder seg sånn av seg selv så lenge. :D

 

Tja, felga ligger i gangen her. ;)

Ble ganske fornøyd men ikke mulighet til å få lagt de på før nærmere helga eller i helga. Også må jeg justere høyden slik at den blir kurant. Ha en forstillingskontroll snart å tror jeg. :s

Men funnet de felgene jeg skal ha nå så da får jeg spare opp litt til de. Så da blir nok de nye til salgs også etterhvert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde nesten fått til noe slikt som i fjor spør du meg, det var knall =) god grill var'e også!:P

oslo 31? hva som skjer da? :p espen, fikk ikke kommet meg til Halden i helga, hadde håpt på å se den nye kassa di!=)

 

men nok offtopic fra min side :P

 

Hvordan gjør man panseret slik du har det nå egentlig? og hvilken "behandling" må til for å beholde det jævlig? :) slags middel man har på for å få det slikt?=)

 

Ja du jeg merka det! hehe. Du får komme til Oslo 31. Kommer nok endel flere biler dit. Regner med Hadeland stiller opp også?? hehe

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd litt her...

Blitt noen bilder, dårlige sådann. Men med de "nye" hjula ble bilen 3,5 cm lavere. Og skrudd ned 1,5 cm foran og 4 ca bak. En del å gå på angående skjermer, men subber nedi overalt og får ikke kjørt inn til meg selv. Tar jeg av hjelpefjærene bak blir den passe i skjermene å tror jeg. Kan space litt uansett. Satte på 5 mm foran og 2 mm bak men hjalp ikke mye.

Men uansett kjøpte vinterfelgene av Bjørnar her og lakkerte de og satte på 165.50.15 dekk. Felgene er 7,25x15, et 37 såvidt jeg husker. Ble litt strekk...

IMG_9258.sized.jpg

IMG_9259.sized.jpg

IMG_9260.sized.jpg

Lav nok til de veiene her...

IMG_9267.sized.jpg

IMG_9270.sized.jpg

IMG_9272.sized.jpg

IMG_9273.sized.jpg

Fikk på andre baklykter også, ble litt mørkt bak. Hjemmelaget sådann..

IMG_9271.sized.jpg

Og monovisker, takk til Håkon Sandberg for rask handel! Blir vel ikke midt på så lenge, men dritt å justere i regnet..

IMG_9275.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut detta.. Litt mer senk bak som du sier så har du en grei høyde.. :p

Rimelig sjelden dekkdim du kjører med. Prøvde å få tak den selv når jeg hadde golf 2 men ble 185/45-15 i stedet..

 

Edit:

Var vel 165/45-15 jeg leta etter. Slike som satt på en Golf 1 cab fra vwaudiclub. Den uten veltebøyle.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut detta.. Litt mer senk bak som du sier så har du en grei høyde.. :p

Rimelig sjelden dekkdim du kjører med. Prøvde å få tak den selv når jeg hadde golf 2 men ble 185/45-15 i stedet..

 

Edit:

Var vel 165/45-15 jeg leta etter. Slike som satt på en Golf 1 cab fra vwaudiclub. Den uten veltebøyle.

 

 

He,he. Da må jeg ta av hjelpefjærene iallfall.

Tja, er vel ik kjempesjelden på noen biler... ;)

Men ja. 165.45 er nok verre ja.

 

Mmm Kopperud sin eller noe det vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han het vel thomas eller noe.. Var med gutta fra "værste med de rare i" Hehe. Han hadde vel fittipaldi felger med 165/45-15 hvis jeg husker riktig.

Liker stilen på Golfen din altså. Ikke umulig at det blir en 3`er på meg snart. Savner vw litt..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han het vel thomas eller noe.. Var med gutta fra "værste med de rare i" Hehe. Han hadde vel fittipaldi felger med 165/45-15 hvis jeg husker riktig.

Liker stilen på Golfen din altså. Ikke umulig at det blir en 3`er på meg snart. Savner vw litt..

 

Stemmer, da vet jeg hvem det er. :=)

Fint å høre. Ja, ålreite biler så bare å få kjøpt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår