ExceL Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Ja.. Håper dere synes den ble litt fin =) nymotoren inn.. Bilen står nå slik og venter på skiltene ;D motoren: Hadde litt uflaks også :P Skulle på godkjenning, og når jeg var på vei dit, så smalt det noe helt for jævlig, og motoren hørtes ut som om et helvette.. Det var tennpluggen som kom ut, en elr annen hadde tydeligvis skrudd til tennpluggen for hardt, slik at gjengene ble ødelagte.. men jeg tok av toppen og skrudde i en gjengesats og monterte den på nytt.. men måtte vente en stund på ny godkjenning.. som blir på fredag.. så får bare håpe at jeg får skiltene til helga ;D nye bilder kommer etter jeg får skiltene og det blir finvær, slik at jeg kan ta noen pene bilder :D Så, hva synes folket ? =D T-G Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Du har jort en meget bra jobb vertfall:) må få tadd noen bilder ute i sol lyset:) meget stilig og stilren bil:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Tøff og gjennomført :) Lykke til videre med go bilen tor gunnar ! Mvh Ken Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Flott bil, lakka selv eller? Må også si at jeg synes Flatnose fronten er den peneste fronten som er laget til 240:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Du har jort en meget bra jobb vertfall:)må få tadd noen bilder ute i sol lyset:) meget stilig og stilren bil:) takk ;) ja, blir bilder når skiltene er på plass;) lei av å kjøre på prøveskilter nå =/ takk takk ;) Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Tøff og gjennomført :) Lykke til videre med go bilen tor gunnar ! Mvh Ken Takk ;) På tide nå forsåvidt ^^ Joda, dt ska nok gå greit dt ja :) Takk takk =) Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Pen bil, skjønner nå hvorfor du sa at min er prikk lik din:P Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Dette var pent! Litt mere senk fremme, og kanskje pittelitt bak, så er den perfekt fet i mine øyne ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Flott bil, lakka selv eller? Må også si at jeg synes Flatnose fronten er den peneste fronten som er laget til 240:) Takk :) Mja, både og.. Er en som lærte meg og lakkere, han tok bl.a, motorrommet.. Men resten er selvlakkert ja ;D Ble noen småfeil da, i og med den ble lakkert i garasjen m/ støv og mye annet rart + dårlig belysning.. men det er kun bagateller.. Det som irriterer meg mest er at det ble noen silikonflekker på taket =/ men men.. skal også lakkere opp en eller to av dørene, da de ble lakkert med en annen type klarlakk, noe som resulterte i en forskjell i blankheten... men men ;) Ja den er fin ;) T-G Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth 940tic Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 ja masse arbeidstima som legg i dein hær! Du har jaggu fått belønning før slite. finar 240 ska man leit langt ætter! må sei fra når dt blir polering:) står ledig før disposisjon. Når blir anlægge satt inn? Siter 1998 volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Pen bil, skjønner nå hvorfor du sa at min er prikk lik din:P Takk ;) Hehe, ja de ble litt "smålike" ;) Men er da pene biler begge to så =) Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Dette var pent! Litt mere senk fremme, og kanskje pittelitt bak, så er den perfekt fet i mine øyne ! :D Takk ;D Hehe, senk ja:P får se hva tiden bringer vettu ;) I første omgang blir det vel å fortsette med motorbygget :D Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 ja masse arbeidstima som legg i dein hær! Du har jaggu fått belønning før slite. finar 240 ska man leit langt ætter! må sei fra når dt blir polering:) står ledig før disposisjon. Når blir anlægge satt inn? Hehe, ja.. Du får no ha takk førr aill hjælpa da ;D Polering ja.. hmms.. må ta å kjøp me ei snær proffmaskin vøtt.. Anlægge bi væll hiva innj i hælga såfram tell at e får skiltan på dein, får sjå vøtt.. mn mn.. bi væll berre kjøyring uans vess skiltan kjæm på så ^^ Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth 940tic Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 hehe ja rækna me dt. ser fram tell skiltan kommer på! :D Bære veint tell 940`n kommer på veien. da blir dt volvo råning på høkt nivå! Siter 1998 volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 hehe ja rækna me dt.ser fram tell skiltan kommer på! :D Bære veint tell 940`n kommer på veien. da blir dt volvo råning på høkt nivå! hehe ja e å ;D ja da bi dt liv ;) MEN bi væll meir crusing einn råning da ja^^ Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg