Gå til innhold

Audi 100 2.3E

Ranger emnet


Wildzor

Anbefalte innlegg

Jepp ;)

 

Kjeda meg litt igår så fant frem en blå sotespray som lå i kjelleren og spraya på lykteglassene..

Lyset ble det ikke noe særlig forksjell på, utenom at det ble mye mer blått og litt svakere med fullt lys..

 

litt bilder :

DSC02402.jpg

DSC02401.jpg

DSC02403.jpg

DSC02404.jpg

 

Bytta over til blanke glass igjen idag, for liker ikke å dra så mye oppmerksomhet av politiet når jeg kjører gjennom byen :op:

Endret av Wildzor

Audi S4 2.2tq sedan

x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir bra dagi! :) hehe!

------

Jeg tok sotefilm på frontlykten her om dagen (Limotint) så stilig ut, men det er bare et engangstilfelle... :P

Skal du få deg linselyktene da Wildzor? Så kan du lakkere den ytreplastikken (chrome-rammen inni lykta) svart? Synes jeg husker en bil på dette forumet for leeeenge siden som hadde det.. fy steike den så sint ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lekt litt med sprayboksen idag, og tok litt av skaden jeg fikk når jeg var borti muren hjemme..

Har planer om å lakke hele nederste del av dørene slik at det ikke bare er ei dør er nylakka..

Fargen blir litt mørkere, men sikkert bilen som har falma, så derfor lakker jeg alle dørene.

Ser sikkert litt rart ut med ei dør som er mørkere enn de andre.. :op:

 

DSC02398.jpg

DSC02409.jpg

DSC02411.jpg

 

Denne biten jeg tok idag, var egentlig bare en prøve, alt blir pussa ned skikkelig og lakka opp igjen..

Audi S4 2.2tq sedan

x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår