Larz91 Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Du som er Olden fra mp sikkert ;) råtøff bil du har da, liker disse bilene når de er Clean som din :) ikke noe styling jall osv.. Lurer på en slik selv, men med quattro ;) er vell ikke det på denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Ja stemmer det ;) Takk for det :) Liker heller ikke denne type bil med noe slags styling egentlig, men det er smak og behag :) Er en veldig grei bil, med god plass og greit med drag i den også.. Jeg har ikke Quattro nei, men skal ha det på min neste bil :) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nurfd Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Må bytte ut med Audi Nav da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 og hvorfor må jeg det? Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Tror han tenker på det bildet av felgene dine med VW merket på Felgene,:P Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 aah :) skjønte ikke helt hva han mente her :P Men har byttet sentermerkene for lenge siden.. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Foresten, hvor skaffet du den Refleks plata bak? Så den ble rød og clean bak? :) Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Det var vel egentlig bare flaks.. Jeg stakk innom Knoks bildeler i Sandnes for å få meg en katalysator, så fikk jeg øye på denne refleksplata bak på en 100, så da tok jeg med den også! :) Var helt strøken, så kunne nesten tro den var ny? Fikk den for 750,- så vet ikke om det var dyrt eller billig, men jeg måtte bare ha den ;) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Ah, det ser bra ut:) *Følge med tråden videre på utvikling. Jeg kjøper meg en ganske lik bil bare rød. Så kanskje jeg "stjeler" noen ideer. Men keep it going. Sykt fin bil;) Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Blir muligens noe eksosmodifisering iløpet av de neste dagene, så skal ta noe bilder under prosessen.. Må bare stjele ideer for min del ;) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 yes, masse bilder er bra. For ta noen bilder av 2.6E vis jeg for kjøpt den. Ha en fin kveld videre:) Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 Blir eksos modifisering i neste uke en gang.. På mandag skal jeg ha bilen på ny hjulstillings kontroll pga dårlig utført arbeid forrige gang! :) Så klarte jeg å skrape opp høyre bakdør og litt på framdøra idag.. Hadde parkert litt nærme murkanten hjemme igår, og idag når jeg sko ut så sto bilen med litt sving mot kanten og jeg tenkte jo ikke på det, og da braste jeg inn i muren :( Jævlig surt, men la gå! Bilde : Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 huff :( kjipt.. er det dype sår? eller kan det poleres bort? Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 noe kan sikkert poleres bort, men var noen sår enkelte plasser.. så tenker jeg må pusse ned og lakke opp igjen. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 bare å tenke at du blir erfaringer rikere av det :) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg