furiaman Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 disse felgene kler bilen veldig godt:) ser vi har mye til felles med bilene våre:P jeg har også nesten identiske rustflekker bak listene og mangler den lille lista på hjulbuen venstre bak. har i tillegg mista en del lakk på bakfangeren som bare flasser av helt uten videre:S Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Syntes også dem kledde bilen bra :) Min har også begynnt å flasse litt på speilene, og på bakfanger som du sier.. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Tøft å se at flere skaffer seg 17" RS4 her :D Fin bil du har Wildzor, samme farge som jeg har. Men ser ut som din er finere i lakken. Pent ;) Skal få lagt ut bilder av min etterhvert på forumet her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Takk for det! :) er ikke så værst i lakken, men på taket er det liksom så jævlig med striper på en måte.. ikke noe glans som ellers på bilen.. Men er storfornøyd med bilen! ;) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Har skifta Bremsekraft- forsterkeren idag.. Fy faen for et slit.. brukte sikkert 7 timer :o var så jævlig og komme til, så måtte av med clutch pedal osv.. Så er det oppkjøring på meg kl. 10:45 :) Håper jeg klarer det, så jeg og gullet kan tilbringe mer tid sammen :P Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Da var lappen i boks :D så skal snart ut å teste kjerra alene :P Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Nytt bilde av kjerra :) Var før jeg reiste til Rudskogen på Gatebil treff, så den er finere på dette bilde enn den er atm :) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Oppdatering.. Ser nå at reima til servoen og dynamoen begynner å bli slitt, så denne skal bestilles snarest! Ellers har jeg fått på Audi merker senter på felgene! Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Feit bil du har Tommy! Men trenger senk du og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Takk for det ;) har senkesett hjemme, men venter til juleferien eller etter vinteren før jeg får det på.. Har kappa fjærene foran så den ser litt bedre ut der hverttfall ;) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Fikk på ny skjerm, lykt og blinklys ihelga.. Før : Etter : Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Kva betalte du for lakkering av den nye framskjermen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Er ikke sikker, har ikke fått pris enda :) Men var en privatperson som er veldig dyktig som gjorde det! ;) Men kan gi beskjed når jeg vet noe.. Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Ja, lenge siden update nå.. Har skjedd litt siden sist, og føler meg ferdig med bilen nå! :) Senkesettet er montert. K&N innsatsfilter er på, har også fått meg S4 refleksplate! :) Har også satt på noen custom LED " grøfte " lys i fanger, men har litt lyst å ta dem av igjen siden jeg ikke syntes dem passa bilen noe særlig. ( kom med kommentar til dette!? ) Litt bilder : Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Tåkelys venstre originalt Tåkelys høyre originalt kost på deg dette :D får et mye cleanere look med en gang;) kom på en høvding med frakt mener jeg å huske :) og hvilket senkesett har du forresten? :op: Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg