Bambozle Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Hei! Jeg har da en RULLEMALT.... ascona.. uheldigvis... blå benga lakk har jeg på den ... tror jeg. er usikker på fargen egentlig, men vet det er benga lakk.. har en del rustflekker som må pusses ned + jeg har noen fangere i en HELT annen farge som skal på. mine spørsmål er 1. blir det dumt av meg og eventuelt pusse ned sparkle grunne og male over med samme fargen der det er rust bulker? 2. hvilken farge tror du det er jeg har? 3. noen som kanskje har lyst til og hellakkere bilen min? sånn off the record? for ikke så mange laken som verkstedene. kan eventuelt komme til deg. 4. noen tips til hva jeg burde gjøre? sånn med tanke på at fangerene skal på og rusten må bort... osv her er fangerene jeg skal ha på takker for all tilbakemelding :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffe Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Har bare 1 ting og si : sandblås bilen, rett bulkene og gjør en skikkelig jobb Siter Jobber som Plast Mekaniker på heltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 jeg kan ikke lakkere :p så det ville vel kosta meg ... 20.000 kroner minst :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg