Deia Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Hei og hopp etc. Har fått solgt min 3'er Golf som jeg har hatt i 5 år nå, og er på utkikk etter neste steg. Siden man ikke får bedre biler enn Golf, så faller valget på Golf IV. Jeg vil da ha en GTI version, siden disse har turbo (noe jeg lenge har lengtet etter) Har da et par spørsmål angående disse bilene; Hva bør man se etter når man kjøper en slik brukt? Skal selvfølgelig være ny i Norge osv. Er det noen kjente motorproblemer med denne typen? (Turbo etc.) Noen andre tekniske problemer som har en tendens til å oppstå? Erfaringer fra andre Golf IV Gti eiere tas også imot med takk :> Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 jeg kjøpte meg 4'er gti i høst og har ikke angret ett eneste sekund. løp og kjøp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Er dette i såfall en dyr reperasjon? I hvor stor grad er det nødvendig å chippe disse motorene? Er ikke 150 turbogamp nok? :> Sett på K&N Filter, effektanlegg og en annen dumpventil, så trenger man vel ikke stort mer? Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 du må jo chippe disse motorene.. annen dump kjører jeg med, men du taper effekt.. så opp til dg selv.. Filter må du være forsiktig med hva du setter på med tanke på LMM, men KN funker! Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Skal sette på forge splitter valven. ( http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=260301&product=FMDVSPLTR ) Den resirkulerer 80% og slipper ut 20%, kan ikke se for meg at det kommer til å gi noe spesielt effekttap. Så K&N koniske filter gir ikke effekttap heller, eller ødelegger LMM? Må vel skjerme fra motoren med noe for å unngå varm luft. Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Burde ikke Greenfilter funke bedre siden man slipper å smøre det og at olje setter seg på lmm? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deia Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Da var Golf IV handlet inn! :) Siter - 00 Golf IV GTI 1.8t x 95 Golf III GTI 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Kjøp evnt. et tørt filter.. som ikke er innsmurt med olje. Så slipper du å fucke LMM :) Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.