himamekkn Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 noen som har noen billige trimetriks på ein golf GTI? Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 plan toppen, kvassere kam, 16V om du ikke har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Kvass kam og planing har jo ikke så mye for seg uten porting og viktigst: Mere luft krever mere bensin! Et grenrør er vel greit å slenge på og i tillegg kan man jo sette på just.b kamdrev. Altså det er ikke så trim som er billig,hvertfall ikke hvis det skal kjennes og du ikke kan gjøre alt selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himamekkn Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 kva koster kvassere kam og grenrør? og koss mykje meir effekt får eg ut av ein 16V topp? Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 For å ikke begynne i helt feil ende, bør du bestemme deg for hva du skal med motoren og hva du skal bruke den til... og hvor mye du vil bruke av penger :-) Det ene fører fort det andre med seg for å få fullt utbytte av en ting. Grenrør funker litt alene, med kammer bør du porte toppen, slipe inn ventiler på nytt, nye ventilseter osv... Hva skal du bruke motoren til da, BC eller RC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Kast ut jekken og baksete;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himamekkn Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 lurer på om eg berre skal bytte heile motoren i ein 16V. passer ein 16V rett oppi min golf 1? skal bruke den i bc Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 lurer på om eg berre skal bytte heile motoren i ein 16V. passer ein 16V rett oppi min golf 1? skal bruke den i bc Jepp, men litt jobb med å flytte K-jet'n og modde luftfilterboksen. Billigste trimmen til den motoren du har er gass-spjeld og varmkjøringsregulator fra en Ævdi 5E....ca 500,- på en høgger nær deg. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg