morette Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Noen som kan hjelpe meg med å skaffe en ti bolt 7.5'' diff med utveksling over 3.23? Helst rundt 4.10, men alt over 3.23 er av intr... Akslingen er opprinnelig fra en malibu, men sitter i dag under et cosworth motorsport karoserri så j har ikke så mye info om akslingen da d gjelder års mod osv... kontakt meg på 41734332 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Noen som kan hjelpe meg med å skaffe en ti bolt 7.5'' diff med utveksling over 3.23? Helst rundt 4.10, men alt over 3.23 er av intr...Akslingen er opprinnelig fra en malibu, men sitter i dag under et cosworth motorsport karoserri så j har ikke så mye info om akslingen da d gjelder års mod osv... kontakt meg på 41734332 Enkelt... kast og skaff en annen 10 Bolt med 8,2 eller 8,5" kronhjul. 7,5" tåler ikke en 3-350hk v8 med moderat moment og litt bruk engang. Mao ikke verdt og bruke kr på i mine øyne. Lykke til med Jakta PS! de sitter vnalighvis under bilder fra midt på 70tallet og bakover Camaro, Chevelle mfl Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Enkelt... kast og skaff en annen 10 Bolt med 8,2 eller 8,5" kronhjul. 7,5" tåler ikke en 3-350hk v8 med moderat moment og litt bruk engang. Mao ikke verdt og bruke kr på i mine øyne. Det der har jeg sett motbevist med egne øyne. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Det der har jeg sett motbevist med egne øyne. Hehe ja og jeg har sett det bevist nok ganger til og skrive det jeg skriver. Men de holder nok noen harde runder men ikke mange. Husk at 10 Bolt til GM har blitt laget i masse dim men de heter alle 10 Bol. 6,5", 7,5", 8,2" 8,5" og 8,75" er vel de jeg husker i farta. Skal du leke litt og ha litt effekt over 350hk styr unna 7,5. Utveksliger og diff bremser til de får man kjøpt grise billig fra USA om dagen. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoDevil Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Hvordan er 7.625 akslingene da? Tåler de mere en 7.5" akslingene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Hør med 4x4 Supply i Drammen, tlf. 32849130. Handla min 10-bolt diff der. hadde på lager til og med... Utveksling: Randy's Ring & Pinion Identifikasjon av akselen, se her: NovaResource.com - Nova Rear Axle Codes OLDSmobility.com - The 1967 Oldsmobile Cutlass and 442 Resource - GM 10-bolt Differential Technical Information Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Disse akslingene ble også levert på van og 2wd pickup / blazer. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg