MSpeed Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Hei har en golf som må poleres snart. men det jeg lurer på er hva burde jeg kjøpe? har sett endel på autogeek siden og funnet noe, men av polerings midler er jeg ganske blank... Så er bare å si hva jeg burde ha for å få et bra resultat... Bilde av bilen for morro skyld Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Bilen din er vel ganske nylakkert, so du trenger vel ikkje å gjera so mykje med lakken. Meguairs NTX Tec-Wax skal vel holde for bilen din no til våren. (det er litt rens i den) Vil du bruke litt meir tid og penger for å få den marginalt blankere, kan du for eksempel bruke produkter av Chemical guys. (Scandic Shine AS) Dei har ein glaze, lakkforsegling (jetseal 109) og ein voks (5050) som skal holde bilen blank og fin. Du bruker pads for å ta på produkta og mikrofiberkluter for å ta dei av med Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Skal du bruke maskin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg