PNossum Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Lurer på hvor jeg finner sikringen til elektriske vindu og tak på min 92 mod. Audi 80 Coupe? Siter årne sæ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PNossum Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Ingen? Siter årne sæ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Dette står vel på lokket til sikringsboksen? Er du ikke stødig i tysk, så er ihvertfall El. Takluke = Elektrische Schiebedach El. Vindu = Elektrische Seitenfenster Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PNossum Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Finner ikke noen sikringer det står noe av det på nei. Dette er den sikringsboksen framme under panseret. Lurer derfor på om det er en sikringsboks inne i bilen eller noe? Men hvor? Siter årne sæ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PNossum Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Har hørt det skal være en under rattet inne ved torpedoveggen? Kan noen forklare meg hvor? :/ Siter årne sæ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Ta og skru ut dekselet under rattet så ser du det fort;) Til venstre når du ser inn der er det ihvertfall et Relèbrett... Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg