Gå til innhold

Amerikansk politi VS Norsk wannabe politi =)

Ranger emnet


Volvo 740 racing

Anbefalte innlegg

I dette bondeknøl landet så gjør vi det ja ;)

 

Viser kanskje hvem som er bondeknøl dersom du synes dette er greit.

Ungen som blir dytta rundt der er sikkert under den kriminelle lavalder og burde en mer korrekt måte å håndtere saken på ville vært om de tok kontakt med guttens foreldre og slikt noe. Det er tross alt der ansvaret for guttens handlinger ligger dersom han faktisk ikke er gammel nok til å stå til ansvar for sine egne handlinger.

 

Men for all del, vi ser jo at det ikke er bare i utlandet politiet er for hardhendte.

Er vell ikke bare jeg som husker den videon av han karn som får arma lagt godt bakpå ryggen, hvor kompisene står og forteller at han nylig har hatt en operasjon og vedkommende ligger hylende i smerte på bakken mens snuten holder armen hans bakpå ryggen og setter kneet i ryggen på han for å holde han slik...

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, han polisen på den første filmen var jo komplett idiot da. Kan ikke oppføre seg sånn mot vanlige folk, og hvertfall ikke til en 14-åring. Rart ikke forbipasserende grep inn :S

 

Godt å se det er noen som er enige med meg! Absolutt ikke akseptabel oppførsel!

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var helt greit det han gjorde i den første filmen, hater slike drittunger selv, unger idag har jo faen ikke respekt for noe lengre.

 

Men da jeg så han i andre filmen, skjønner jeg det at han ikke er helt rett nagla han heller.

 

Han fulle purken var jo grom da; "Take a look now, it's a trick you know, keep watching.. abcdefghij..." hehe, digg:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår