sniffee Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 har eg golf 2 1.8.. jeg skulle starte den her om dagen og da startet den men så smalt det da jeg trokket på gassen og så stoppet den. og nå har den både gnist og bensin men starter ikke? hva kan problemet være?:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Du er ny så skal være litt snill med deg.. Hvis du forventer at noen skal klare å hjelpe deg så må du komme med konkrete opplysninger om problemet og informasjon om bilen. Forgasser eller innsprut? Har du hatt problemer med noe før, f,eks kaldstart, fusking i fuktig vær osv? Virker startmotoren? Noe annet som har sluttet å virke etter det smalt? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Får være litt snill jeg også da ;) Smalt det i eksosen eller i motoren? Om det smalt i motoren så er det en fare for at registerreima di har hoppet over eller har røket. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Bilen har blitt rå!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sniffee Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 small o motorn og førdelarn hadd vridd seg ennu den satt skrua fast sjikkeli godt. og dæ vart et problem ei stund, så nu har eg bytta førdelarn og då funka den krute godt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg