Gå til innhold

Ingjerdstrand Fredag 25 april ! klokka 18.00

Ranger emnet


titus41

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke noe stress mustang. det finnes alltid giddealause folk som ikke tørr å gå ut når det regner.. en liten bom skakke stoppe oss for å si det sånn ;) !

 

Jeg har stilt opp med en Blazer før jeg, for å få fjerna dissa steinene.

Men denne gangen tar jeg ponien, må bli ridd litt den også :cab

 

Ikkeno regn på Manglerud ihvertfall (enda)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollonne kjøring

 

møtes på shell strømmen! klokka 17.00

avreise mellom 17.15 - 17.30

 

vi ses vell der vi alex ;) få med fler folk da:)

 

det er _alt_ for tidlig Andreas. Folk har ikke rukket å komme seg hjem fra jobb engang!

Dersom du skal dra igang fler meetings, så sørg for at de starter kl 19 eller senere. det er propp kø på E6 klokka 1715 den veien ikke minst. :flushit:

Joachim

 

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at dette er for tidlig. Skal liksom dra fra Shell om 10 min? Hopper i dusjen nå så kommer jeg når jeg kommer. Tar sykkern så mulig jeg kommer før dere uansett hvis dere står fast i kø;) hehe.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke vært der før halv 9, bilen fant ut at det var kult å gå i nødmodus på vei utover. Det lille jeg fikk vært der var det nå ok med biler, bra med herjing også:D

 

Knipsa masse bilder, driver å laster inn nå, blir lagt ut straks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår