Gå til innhold

bilpleiesett til under tusenlappen.

Ranger emnet


Mpett

Anbefalte innlegg

Har lest om det merket. Men ser ut som om det er kun maskinagentur som selger det i trondheim. Fant ikke noen prisliste.

 

Tror en har interiørskum\spray og en eller annen alu felg rens liggende.

 

Er noen plasser hvor det er brukt lakkpenn, ser ikke bra ut.

 

Tenkte å rengjøre den helt, så få et overslag fra et firma hva det vil koste å forbedre dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger alt i morgen, og enkelte er utsolgt for enkelte produkter.

 

tror en kan få i Meguiar´s NXT Generation™ Tech Wax, og clay.

 

Men hva annet trenger en fra mekonomen eller jula (ny butikk) jula har sonax\turtle.

 

hva kan erstate muligens meguiar produkter som wash mitt,clay,Drying Towel og pads til å ta på voks

 

ser for meg:

 

1.turtle extreme nano tech shampoo 78kr

2.clay (hvis en får tak i)

Muligens Meguiars Deep Crystal Paint Cleaner\ hva kan erstate det av turtle\sonax etc

3.NXT Generation™ Tech Wax eller erstatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger alt i morgen, og enkelte er utsolgt for enkelte produkter.

 

tror en kan få i Meguiar´s NXT Generation™ Tech Wax, og clay.

 

Men hva annet trenger en fra mekonomen eller jula (ny butikk) jula har sonax\turtle.

 

hva kan erstate muligens meguiar produkter som wash mitt,clay,Drying Towel og pads til å ta på voks

 

ser for meg:

 

1.turtle extreme nano tech shampoo 78kr

2.clay (hvis en får tak i)

Muligens Meguiars Deep Crystal Paint Cleaner\ hva kan erstate det av turtle\sonax etc

3.NXT Generation™ Tech Wax eller erstatning.

 

Tror verken mekonomen eller jula har brukbare erstatninger for verken wash mitt, pads eller water magnet... men i TechWax-pakka ligger det en egen pad.

 

Men... bestiller du det du mangler på godkjemi.com har du det nok på tirsdag (hvis du klarer å vente så lenge)

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår