Gå til innhold

Kvige`s spottings i Oslo og omegn

Ranger emnet


Tutty

Anbefalte innlegg

  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner igrunn ikke hvorfor skal klage så mye på den røde golfen?greit nok den er mongostylet..men er likevel mye finere enn utallige volvo 240 og golf 2 som kryr rundt overalt?!

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ville likt å hatt den der i garasjen min:) btw, den bilen din er rå:P spotter deg nesten hverdag:P tenkt å gjøre noe mere med den?

 

 

Takker :D

Skal ikke gjøre så mye mere enda...ligger ute for salg nå til fordel for stasjonsvogn.

Hvis jeg ikke får den solgt så blir det sikkert mere HK og senk.

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spotta igår en bmw 3serie e36 coupe svart farge, svær monster frontfanger, enormt bakfanger med 2 japse potter(loff) ufattelig stygge sideskjørter, ikke minst chrome felger + + +.. noen som har sett den? ikke minst så hadde kisen en såkalt (M3) merke på bakluka, skikkelig stickers tuning.. tror jeg spotta den på bøler

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spotta igår en bmw 3serie e36 coupe svart farge, svær monster frontfanger, enormt bakfanger med 2 japse potter(loff) ufattelig stygge sideskjørter, ikke minst chrome felger + + +.. noen som har sett den? ikke minst så hadde kisen en såkalt (M3) merke på bakluka, skikkelig stickers tuning.. tror jeg spotta den på bøler

 

hahaha , den bilen ja , er ny i byen her den.. Ser den hverdag.. og den er HARRY !!! alle ser at det er en 316 eller 318 , men han tullingen har satt på M3 emblem :S er bare helt latterlig ... Hvis noen har lyst til å rive av noe av det stygge på den bilen så er adressen : Solbergliveien 87-91 (oppsal/oslo) legger ut adressen og regner med at INGEN vil stjele den bilen uansett hehe .. Men skal ta bilde av den imorra..

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var på Norsk Militær Tattoo, nå i mai. Det var relativt heftig lyd i Spektrum da den kjørte rundt der inne.

 

V8 foran med rundt 600 HK. Jetmotor bak, som skal gi rundt 1200 HK, veier nesten 3 tonn og 0-100 på 6 sek. Lurer på hva Cv-koeffisienten kan være.

 

Den har ikke jetmotor..

 

-

Henrik

---

Tilbake - Nå med ny konto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår