Gå til innhold

Kvige`s spottings i Oslo og omegn

Ranger emnet


Tutty

Anbefalte innlegg

  • Svar 696
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, dette er hardcore spotting!

 

Var foresten en tur på foreldre og barn festivalen ute på exporama og der stod det noen pene doninger parkert.

1 Cayenne Turbo med diiigre felger!

1 BMW 535d med 20" antrasit grå BBS CH felger.

 

Noen har bare for mye penger, men klager ikke....

Mye penger = mye pene biler ;)

 

/M

 

svarte felger?

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit rå den der! hvor mange hk var det i den flåklypa bilen igjen? jeg hadde svingt ut av veien hvis jeg så han fra sidespeila mine

 

Den var på Norsk Militær Tattoo, nå i mai. Det var relativt heftig lyd i Spektrum da den kjørte rundt der inne.

 

V8 foran med rundt 600 HK. Jetmotor bak, som skal gi rundt 1200 HK, veier nesten 3 tonn og 0-100 på 6 sek. Lurer på hva Cv-koeffisienten kan være.

Vidar - kverulerende eldre drittunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var på Norsk Militær Tattoo, nå i mai. Det var relativt heftig lyd i Spektrum da den kjørte rundt der inne.

 

V8 foran med rundt 600 HK. Jetmotor bak, som skal gi rundt 1200 HK, veier nesten 3 tonn og 0-100 på 6 sek. Lurer på hva Cv-koeffisienten kan være.

 

hehe, shit det er sykt da. v8 motor med 600hk er nok det og foran:P kan tenke meg ossen lyd den lager med jet motor bak:)

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, shit det er sykt da. v8 motor med 600hk er nok det og foran:P kan tenke meg ossen lyd den lager med jet motor bak:)

 

De startet ikke den bakerste motoren i Spektrum, men NASCAR lyden var der, for å si det sånn.

 

Jeg opplevde oppstart av bilen en gang jeg var liten, det var helt jævli! Det sto konstante flammer ut bak. Antar det var jetmotoren. Og bilen er ikke akkurat liten, nesten sju meter!

Vidar - kverulerende eldre drittunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Pass på denne sivilbilen i oslo.. ser han hver jævla dag, og han er ikke en av de "snille" politifolka , ordentlig drittsekk er han...Volvo S60 , med barne solskjermer i bakvinduene !!!

IMAG0133.jpg

30072007106.jpg

30072007107.jpg

 

Det er faen meg på esso'n på vei mot Tveita?

Er'n rundt i hele Oslo?

 

Glad jeg ikke har hatt han bak meg, passerer rundt der mye. Skal passe meg for grå S60'er nå. Uff!

 

A

 

edit:

Har forresten spotta den røde golfen på etterstad, holdt lo så bilen hoppa tror jeg.. Hadde desverre ikke kamera, men heldigvis var det bilder her så jeg fikk en ny latter.

Sett en som ligner litt ved st.Hanshaugen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faen meg på esso'n på vei mot Tveita?

Er'n rundt i hele Oslo?

 

Glad jeg ikke har hatt han bak meg, passerer rundt der mye. Skal passe meg for grå S60'er nå. Uff!

 

A

 

edit:

Har forresten spotta den røde golfen på etterstad, holdt lo så bilen hoppa tror jeg.. Hadde desverre ikke kamera, men heldigvis var det bilder her så jeg fikk en ny latter.

Sett en som ligner litt ved st.Hanshaugen også.

 

Jupp , er esson på tveita.. og det andre bildet er tatt ved bryn brannstasjon.. Den bilen sirklerer i området fra etterstad - Lørenskog.. Altsø den er veeeldig mye her i Tveita området.. ser den nesten hver eneste dag , bilen har ikke sota vinduer , men har sånne solskjermer fra biltema med barnemotiv :S:S Så den er diskree delux... Og de er pirkete som faen , de som kjører bilen ser ut som narkiser .skjegg og sånt med piercinger osv..

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yoyo , var vel du som kjørte ned mot tvita fra oppsal på fredagen ??? Hilste på deg fra en grønn caravelle, men du så bare rart på meg hehe.. Kjører budbil i området vettu ;)

 

Halla:) tror jeg så deg på hasle idag(shell) hvis jeg ikke tar feil. var en grønn caravelle som tuta og hilste:)

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår