Gå til innhold

Xenon/Angel eyes E46 coupe 2000

Ranger emnet


ekvals

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Newbie på forumet her..

 

Lurte på å montere angel eyes og xenon lys på kjerra, som er en 320 ci 2000 mod..

 

Har lest litt frem og tilbake på forumet, uten å bli helt klar på hvilke alternativ jeg har..

 

Kan jeg bruke original lyktene, kjøpe inn HID kit og installere det, og i tillegg kjøpe inn angel eyes ringer og montere disse.?? Som billigste alternativ.. Eller er dette ikke mulig..?

 

Spør da om det er mulig, ikke om det er noe folk liker, eller misliker...;)

 

Alternativt tenkte jeg på dise: eBay Motors: 99-01 BMW E46 2D Ci FK ANGEL EYES HEADLIGHTS+ XENON HID (item 160230251332 end time Apr-21-08 17:10:57 PDT) Da har jeg vel alt som det skal være.? Mangler bare xenon langlys på dette kittet, så vidt jeg kunne forstå..

 

Vil disse passe på bilen forøvrig.? Er det noe forskjell på lyktene på de amerikanske modellene.?

 

Vet at dette er et billig sett og der er sikkert mange bedre alternativ, men ville gi disse ene sjangs.. Vet ikke hva en må ut med for et sett i Norge.? Det på ebay kommer vel på en 2500 med frakt...

 

Takker for alle svar..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det finnes billigere alternativ i norge også.

 

Dekkportalen - MERCEDES OG BMW STYLING, LYKTER OG XENON

 

Her er det pærene du skifter ut, settene er komplette med trafoer og slikt. Kan velge hvilken styrke (kelvin) du vil ha.Tenkte og kjøpe meg slike til grøftelysene. Men det er ikke sikkert det blir like fint som å skifte ut hele lyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar begge to..

 

Lurte mest på hvilke alternativer der var.. De kittene er greie nok, men i og med at det bare koster en 5-600 mer for hele lyktene med angel eyes,så tror jeg at det er like greitt..

 

Kan en montere angel eyes på de originale lyktene.??

 

Fin bil du har Mannie.. Ganske så lik min..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp de lampene du linket til på ebay! Ringene og selve nærlyse har jo ikke samme kelvin, dermed blir det bare stygt.

 

Kan jeg bruke original lyktene, kjøpe inn HID kit og installere det, og i tillegg kjøpe inn angel eyes ringer og montere disse.?? Som billigste alternativ.. Eller er dette ikke mulig..?

 

Dette er mulig og jeg ser faktisk på det som beste alternativ å gjøre det slik.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp de lampene du linket til på ebay! Ringene og selve nærlyse har jo ikke samme kelvin, dermed blir det bare stygt.

 

Kan jeg bruke original lyktene, kjøpe inn HID kit og installere det, og i tillegg kjøpe inn angel eyes ringer og montere disse.?? Som billigste alternativ.. Eller er dette ikke mulig..?

 

Dette er mulig og jeg ser faktisk på det som beste alternativ å gjøre det slik.

 

 

 

Okey.. Er enig at det bør være samme kelvin på lysene.. Eneste problemet er at veldig få av angel eyesene er merket me kelvin.. De heter bare bright eller ultra white.?? Litt usikker på å finne ut av det.. Det fine med å kjøpe lyktene og ikke kit, er at da har jeg de originale lyktene liggende uten modifikasjoner.. Men dette er ikke et must...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen med innspill..?

 

Hadde satt pris på tilbakemeldinger på anbefalte produkt, og måter og gjøre det på.. Hvordan ser jeg etter farge på angel eyes om et ikke er oppgitt kelvin..?

 

Vil gjerne bestille fra ebay eller USA generelt pga gunstig dollar..

 

 

 

jeg bestilte angel eyes fra usa til en eklips di fungerer helt perfetk. bare husk og vær nøye med og få til riktig bil, år og modell osv. og ikke usa lykter. men europa lykter.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår