Gå til innhold

Accord-Spørsmål


retard69

Anbefalte innlegg

Yo, grabbar!! ^^

 

Som dere kanskje vet, så ruller jeg rundt i en Accord 2,3i SR.

Har vært litt småpjusk med den, men nå har det meste ordnet seg. MEEEEEEEEEN:

 

Noen som vet hvorfor at Hondaen ikke liker å stå lenge på tomgang? Hvis den står lenge på tomgang når den er varm, så fusker den hvis jeg trår litt for hardt på gassen...Og den går en del dårligere enn til vanlig.

 

OOOOG: Hvorfor variere akselerasjonen? Noen ganger så drar bilen såpass at det kiler i balla, men så plutselig så kan han dra mye mindre...!! :(

 

Ja, FYR LØS!! :D

88mod Mercedes 230E *Solgt*

83mod Golf GTI Rabbit *Solgt*

86mod Bmw 320i *Solgt*

85mod Golf GTI 8v *solgt*

94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Yo, grabbar!! ^^

 

Som dere kanskje vet, så ruller jeg rundt i en Accord 2,3i SR.

Har vært litt småpjusk med den, men nå har det meste ordnet seg. MEEEEEEEEEN:

 

Noen som vet hvorfor at Hondaen ikke liker å stå lenge på tomgang? Hvis den står lenge på tomgang når den er varm, så fusker den hvis jeg trår litt for hardt på gassen...Og den går en del dårligere enn til vanlig.

 

OOOOG: Hvorfor variere akselerasjonen? Noen ganger så drar bilen såpass at det kiler i balla, men så plutselig så kan han dra mye mindre...!! :(

 

Ja, FYR LØS!! :D

 

 

Samma problemet jeg hadde på min, når min står på tomgang så ruser den seg til 1500 varv og ned til 0, og opp igjen. Sånn holder den på lenge. Ettersom du har en 2.3l injectionmotor så er jeg ikke sikker på om du har det eksakt samma problemet som meg, men en lokal mekaniker sa det var enten Automatchoken som hadde ryki eller problemer med vacuumslangene. Håper dette var til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår