Monthy Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 hei, jeg har planar om å bygge en basskasse til forden min. jeg er ikke sikker enda om jeg skal sette inn 10" eller 12". Men hvor stort volum må kassen ha for å få mest mulig ut av den? holder vel ikke med en liten kasse der en 12" så hvidt passer opp i. takknemmelig for svar :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 det er forskjellig kassevolum til forskjellige 12". En 12" kan trenge nesten 4 ganger mer enn en annen. Så det kommer helt an på hvilken 12" du kjøper. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Okey, det med sub og forsterker er ganske nytt for meg. Har en ford mondeo stasjonsvogn med Pioneer DEH3800 spiller og Pioneer H687 (eller noe sånnt) høyttaler i dørene framme og bak. hvilken størrelse Sub fungerer best i en stasjonsvogn? har også en Alpine 2 kanals forsterker liggende som jeg har tenkt å bro koble og hive på en grei sub. er ikke ute etter voldsom dundring men bare litt mer trøkk i musikken. Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Bruk den forsterkeren på fronthøyttalerene i steden... Også kjøper du 2stk 10" av god kvalitet, sammen med en monoforsterker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 ja eller en 12". Skriv hvor mye penger du har lyst å bruke så kan sikkert noen finne ut hva du burde kjøpe. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monthy Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 har i grunnen tenkt å bruke den forsterkeren jeg har. har ikke lyst å legge så mye i det. kanskje maks en 1500,- har tenkt å bygge kasse selv.. må bare finne et greit element.. :) Siter - Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007 - Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET - Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS! - Peugeot 106 SOLGT - Simson S50B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg