Dans2ur Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 er det noen veit hva slags symptoner som kommer fram hvis toppakning har gått fyken eller? fyra opp bilen her å bakfra hørtes det ut som om bilen gikk veldig ujevnt.litt rar farge på røyken,ikke mye men litt. foran hørtes det egentlig greit ut.bytta olje her om dagen åsså.men så fant jeg ut at jeg hadde fylt på for mye olje.ken det være årsaken åsså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Kan være at den ryker pga for mye olje ja.. Når pakninga ryker, har du enten vann i olja, olje i vannet, "majones" i oljelokket, samt hvit/grå røyk. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 så den kan ha gått til hælvette allerede ja??? jeg må uansett ta ut den olje som er på for mye der.ken jo se åssen det går etter det..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 er det sånn at absolut INGEN værksteder vil skru på en corrado.har ringt mange nå å det er ingen som vil bytte toppakning for meg. er det noen som vet om noen som utfører dette eller. hadde jo fint å hatt den på veien igjen lissom..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 å herre-forbanna-gud. er jo null forskjell på å bytte toppakning på en corrado som på en hvilken som helst golf2-3,passat,vento,jetta etc.... eller du kan teste å gjøre det selv. eneste du må passe på er riktig moment på toppboltene og at du får på regreima riktig. også viktig å merke alle ledninger og slanger du kobler fra toppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torpern Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Verksteet ved siden av min butikk skrur gjerne på corrado,hva er det du skulle ha gjort...? Siter http://www.corradoclubnorwegen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 jeg skulle gjerne ha byttet toppakning å diverse simringer å sånne ting.. bor du p¨å oppegård. hva heter værkstedet da????? takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torpern Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Jeg bor i Langhus,men har bilglassverksted i Ski,verkstedet ved siden av meg heter BILTUNET VERKSTED de har tlfnr: 64977010 Ring dit og spør etter EGIL SOLSTAD også bare sier du at du har snakket med meg (Cato Torp).. Siter http://www.corradoclubnorwegen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 å herre-forbanna-gud. er jo null forskjell på å bytte toppakning på en corrado som på en hvilken som helst golf2-3,passat,vento,jetta etc.... eller du kan teste å gjøre det selv. eneste du må passe på er riktig moment på toppboltene og at du får på regreima riktig. også viktig å merke alle ledninger og slanger du kobler fra toppen. Er det over- eller underligende kam? Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 kan ikke forskjell på over eller under liggende kam jeg desverre. er G-60 motor på Corrado Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 SOCH:single over head cam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 SOCH:single over head cam Thank You!!!:hailvw Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 ja det er det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 vis toppakningen har røke, og det har kommet vann i olja. Er bilen kjørbar? Altså feks kjøre den en kort tur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 ja den er kjørbar..det som er rart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg