Vectra_95 Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Jeg har lett land og strand rundt etter eksos til min 1977 Toyota Cressida rx-30. Ingen i TSCN har kunnet hjelpe meg, og svendsen eksos og andre jeg har snakket med må ha bilen inn for å bygge nytt. Tingen er at bilen er plukket ned og er under totalrenovering. Den gamle eksosen var rustet til pulver og er kappet av med vinkelsliper, og ligger bak garasjen i 4 deler... Er det noen som har tips angående noen som kan levere eksos til denne, eller bygger uten at jeg må inn til de med bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Du må leke detektiv karnsje noen veteranklubber eller andre har kjøpt opp gamle delelager? Spør rundt karnsje på biltreff eller ekebergmarkedet at noen vet om noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Bygge tilnærmet likt det som sto der selv? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Du kan vel levere det gamle eksosanlegget til Svendsen å få de til å replikere hele dritten. Hvis det i det hele tatt går ann å sette det delvis i sammen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra_95 Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Ja, det spørs, får leke puslespill.. Det får bli nødløsningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg