Gå til innhold

Noen som kan legge ut bilder av golfer som ikke er euro eller old-school

Ranger emnet


djholinj

Anbefalte innlegg

Tja...Jeg holder på å kvitte meg med bilbrosjyresamlingen min og kom over denne sjeldne salgsbrosjyren på VW Amazon.

 

Det er riktignok en "einser" i 2- og 4dørs sedan + en 3 seters stasjonsvogn som het Parati...

Ikke 100% Golf da, men heller ikke 100% Jetta....

 

Kanskje ikke akkurat hva du var på jakt etter, men morsom for det???

 

DSC00431.jpg

 

141.jpg

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. Klovn. Synes du det er for mange som har "old school"? Synes du det er for mange som har "euro-look"? Morsomt, da det er nettopp DÉT som er pent. "Massern" og "Kenth" er gode eksempler på fine 2'ere. Ikke for mye, ikke for lite. Cleaned.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare så det er sagt så vil aldri en bil med masse krimskrams som stickers og slikt være clean, og jeg ser du gir massern omtale som at den er clean, nope den er ikke clean eller oldskool hvis du spør meg, oldskool handler om å ha felger og tilbehør som er ifra den epoken bilen ble laget. og da er vel ikke akkurat malteser kors og gul folie på lampene riktig spør du meg,

 

fint å se en tråd som omhandler hvordan man ikke skal "lage" en golf!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf GTi 16S:

 

16s.3.jpg

 

Greit, den er bygget av franskmenn, men det var tidsriktig med gule lykter iallfall.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du vet hvorfor den har gule lykter så blir jeg imponert, den bilen du la ut bilde av der har akkurat lik bbs styling som einseren min har, og ja jeg vet det er en oettinger utgave men det er fortsatt bbs som har laget stylingen til den,:blah:

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår