Gå til innhold

koblingsskjema original stereo

Ranger emnet


Morgis

Anbefalte innlegg

Her har du to bilder av koblingsskjema på Volvo Radio. Gjelder ihvertfall for SC-805 som jeg har i min bil og CR-905 som jeg hadde i den forrige. Er vel de vanligste i 850 det.

pict85992yp7.jpg

pict8599pr5.jpg

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reostat er bryteren for å justere lysstyrken i instrumentpanelet og den skal kobles til der for å justere lysstyrken på radioen samtidig. Litt rart at det var + og - der. Sjekket i bilen min, og der er det bare + som er koblet til. I tilegg skal hastighetssignalet inn på pinne 7 på kontaktstykket med 10 pinner. Nr 13 er ACC, det vil si der det skal du få strøm når du skrur på tenningen slik at radioen går av og på med tenningen.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reostat er bryteren for å justere lysstyrken i instrumentpanelet og den skal kobles til der for å justere lysstyrken på radioen samtidig. Litt rart at det var + og - der. Sjekket i bilen min, og der er det bare + som er koblet til. I tilegg skal hastighetssignalet inn på pinne 7 på kontaktstykket med 10 pinner. Nr 13 er ACC, det vil si der det skal du få strøm når du skrur på tenningen slik at radioen går av og på med tenningen.

 

det er vel bare å koble 12v+ fra + ledningen til spilleren på reostaten. skal ha spilleren i en 240, så litt omkobling må til.

Trenger vel heller ikke ACC.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår