s4nd3r Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 en kompis av meg, jobba på en shell stasjon, og det kom ei kjerring inn og spurte kor mykkje det kosta for luft, (ho skulle fylle luft i dekka sine..) han svarte, att det kosta 1,50 per liter. og ho gjikk ut og fylte, og kom innat litt seinare, og skulle gjer opp for seg, han svarte det vart 104 kr, men ho skulle få det for 100kr, fikk faen penganne og.. :P eg satt på bak rommet og følte med og spiste pølse.. :P Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 va jo bære ho så trudd dåkker gjor d da :P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL-GTO Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 en kompis av meg, jobba på en shell stasjon, og det kom ei kjerring inn og spurte kor mykkje det kosta for luft, (ho skulle fylle luft i dekka sine..) han svarte, att det kosta 1,50 per liter. og ho gjikk ut og fylte, og kom innat litt seinare, og skulle gjer opp for seg, han svarte det vart 104 kr, men ho skulle få det for 100kr, fikk faen penganne og.. :P eg satt på bak rommet og følte med og spiste pølse.. :P Hadde jeg vært sjefen der så hadde han faktisk fått sparken på flekken.. Det der er svindling av personer. Ikke noe å ha det morro med engang! Du kan tenke på det neste gang du spør om en ting du er usikker på. At du får helt feil svar bare fordi noen har lyst til å tjene penger på deg... :jail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 En kompis hadde en olje catchtank liggende bak høyre blinklys, og bilen brukte litt olje og han var slapp på og tømme tanken. Så, lånte ei venninne av meg bilen hans en kveld hun var ute og råna. Så ringte telefonen til kompisen min, da stod hun utenfor bilen sin og var fortvilet, for det lakk jo blinklys olje i fra høyre blinklys forran. Og ingen av de stedene hun hadde vært på kunne hjelpe henne.. Guud bedre vi lo, så etter 30 min kom hun kjørende opp til kompisen min, og hun gråt nesten, da forklarte vi at det ikke var blinklys olje, du skulle sett hun ble sint, snakket ikke til oss på 2 uker, hehe. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 hehehe, var vell noe sånt vi lurte ei vennina også.. Blinklyse fungerte ikke... Hun dro på esso ( kompis av oss som jobbet der da ) han var jo selvfølgeli med på spøken å sendte henne videre til statoil.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg