Gå til innhold

Min NG900

Ranger emnet


Jørgen.

Anbefalte innlegg

den anbefaler jeg, er kjempe fornøyd med resultatet etter steg 3 behandlingen. Fin bil :m'm:

 

Ja, alle jeg har pratet med som har prøvd den, er strålende fornøyd :) så det lover bra. Tusen takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
  • 2 months later...
En liten videolink til en snarvideo av eksosen.

Veldig anonym lyd. Ikke for mye lyd akkurat :P

heeh

 

må vel kombinere med et åpent filter.

 

 

Stemmer de ja ;) Jeg kjøpte SP's J&G(?) luftfilter til min, og lyden ble BETRAKETLIG mye bedre :D Har ikke effektanlegg da, men det hjalp temmelig godt på :D

 

Og 6*8 høyttalere er for små bak ja. Du får (med litt godvilje og muskelkraft) akkurat plass til 6*9 baki der. Ganske fornøyd med det :P Jeg regner også med at du har en "liten" bass i bagasjerommet også? I så fall, har du problemer med riste lyder fra luken? Jeg fant ut hvor ristelydene mine kom fra. Hvis du presser hardt på håndtaket til luken forsvinner det, men jeg får ikke til å fikse det... :S Noen tips?

Why drive a car, when you can pilote a Saab.

 

-Saab 900s 1995 (Bruksbil)

-Mazda 626 1987 (vraket)

-Saab 900 8t 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert stykke saab det der! er lignende slik mine planer er for våren også! pluss at jeg skal bytte ut bakluken med en 9-3 luke og prøve å få tak i viggen-bodykit. Har ikke kjøpt meg bil enda da,skulle gjerne fått fatt i en coupe/2-dørs modellen, men er ikke så mange av dem i norge? :S

1997 - BMW E39

1992 - Honda Civic

1990 - BMW E30

1995 - Saab 900 ....(x)

1991 - BMW e34 ....(x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Og 6*8 høyttalere er for små bak ja. Du får (med litt godvilje og muskelkraft) akkurat plass til 6*9 baki der. Ganske fornøyd med det :P Jeg regner også med at du har en "liten" bass i bagasjerommet også? I så fall, har du problemer med riste lyder fra luken? Jeg fant ut hvor ristelydene mine kom fra. Hvis du presser hardt på håndtaket til luken forsvinner det, men jeg får ikke til å fikse det... :S Noen tips?

 

Har montert de i hattehylla nå :)

 

Jeg har en 12". Merker bare noen ristelyder hvis jeg spiller jævli høyt, noe jeg ikke hele tiden gjør :p Så aner ikke. Har ikke lagt så mye merke til det faktisk;p

 

@ Martinselj

 

Turbo og skinnseter er helt klart hva denne bilen mangler :) Får se med tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Meget fin saab dette her, Har selv 900, men 94 modell.

 

Ser du snakket litt om utskiftning av de orginale hoytallerene bak. Jeg byttet ut de orginale hoytallerene bak, med kicker 6*9 !

De passer, men du faar en slik en liten glipp paa 1 cm eller 2. men viss du passer paa og feste disse gjevnt og likt hele veien rundt, saa faar du dem til og sitte :)

Toyota MR2 MK2 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du snakket litt om utskiftning av de orginale hoytallerene bak. Jeg byttet ut de orginale hoytallerene bak' date=' med kicker 6*9 !

De passer, men du faar en slik en liten glipp paa 1 cm eller 2. men viss du passer paa og feste disse gjevnt og likt hele veien rundt, saa faar du dem til og sitte :)[/quote']

 

Takker for tips :) Syns det ble grei lyd nå, så nye 6x9 er noe jeg kommer til å ta litt senere tror jeg. Fornøyd nok nå :)

 

Skal heller prøve å få tak i noen nye sommerfelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du snakket litt om utskiftning av de orginale hoytallerene bak. Jeg byttet ut de orginale hoytallerene bak' date=' med kicker 6*9 !

De passer, men du faar en slik en liten glipp paa 1 cm eller 2. [/quote']

 

Du fikk mellomrom sier du?? Jeg har byttet ut mine med nye Pioneer 3-veis 6*9'er og de hadde så stor ramme at jeg måtte frem med dremelen å kappe ny ramme til de, om jeg skulle få dem nedi, etter en liten time i garasjen, og noen gram stål lettere, fikk jeg dem rett nedi ;)

:ratatatat

Why drive a car, when you can pilote a Saab.

 

-Saab 900s 1995 (Bruksbil)

-Mazda 626 1987 (vraket)

-Saab 900 8t 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk mellomrom sier du?? Jeg har byttet ut mine med nye Pioneer 3-veis 6*9'er og de hadde så stor ramme at jeg måtte frem med dremelen å kappe ny ramme til de, om jeg skulle få dem nedi, etter en liten time i garasjen, og noen gram stål lettere, fikk jeg dem rett nedi ;)

:ratatatat

 

Joa, men jeg vil ikke begynne og slipe ut og herje baki der. tenkte på det samme, men så prøvde jeg nå bare det jeg skrev :) fant ut at det fungerte like bra :)

Toyota MR2 MK2 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår