Gå til innhold

Min NG900

Ranger emnet


Jørgen.

Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ka som skjer her?? noe nytt?? :)

 

Skjer ganske lite egentlig :O

De 6x8 høytalerne jeg fikk passet ikke :S aaaltfor små. Så det er garantert ikke 6x8 høytalere bak orginalt.

 

Vasker den bare en del, og koser med den :D Fått tåkelys da. Men ikke montert enda.

 

@grueliggod

 

Felgene er helt nye..

Og tror du har lest feil, har ikke fått noe turbo her i gården gitt..

Videre blir det SE-kit og skinn interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt for små?? det var jo ikke bra...da redda du mæ fra å kjøpe de!! :P

 

tåkelysan må du jo montere...går ikke ann å kjøre bil uten tåke/horelys :)

 

ka du mener me SE kit?? utvendeig?? utstyrsmessig?? eller hele pakken?

 

vaske bil er viktig.. ;)

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt for små?? det var jo ikke bra...da redda du mæ fra å kjøpe de!! :P

 

tåkelysan må du jo montere...går ikke ann å kjøre bil uten tåke/horelys :)

 

ka du mener me SE kit?? utvendeig?? utstyrsmessig?? eller hele pakken?

 

vaske bil er viktig.. ;)

 

Hehe nei veit, så vet ikke hva jeg skal gjøre med de jeg :P får se om ejg monterer dem i hattehylla.

 

jepp :D skal gjøre det snart. må bare få tak i nye kontakter til ledningene sånn at de passer på lyktene.

 

Utvendig ja :) leppe forran og bak, og side skjørt :) syns det er ganske pent.

 

Må vel polere snart også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr du senket bilen? det synes jeg i alle fall tar seg godt ut, både når det gjelder skjøreegenskaper og utseende...

 

Har lagt inn bestilling på 4stk nye dempere og 30mm senkefjærer. Blir gjort en del i sommerferien med bilen min, kommer med updates etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt inn bestilling på 4stk nye dempere og 30mm senkefjærer. Blir gjort en del i sommerferien med bilen min, kommer med updates etterhvert :)

 

kordan dempera??

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standard dempere fra speedparts. Noe anna blir for dyrt. Og stivt ;p

 

 

trur du dem vil vare lenge? blir vel ganske mye større belasning når man setter på senkefjærn??

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur du dem vil vare lenge? blir vel ganske mye større belasning når man setter på senkefjærn??

 

Min bror kjørte da med standard dempere fra speedparts og senkefjærer i 3 år før han bytta. og han er bil mekanikker, og vet når ting blir slitt.

 

Det var en OG900.

 

Skal nok gå helt fint det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror kjørte da med standard dempere fra speedparts og senkefjærer i 3 år før han bytta. og han er bil mekanikker, og vet når ting blir slitt.

 

Det var en OG900.

 

Skal nok gå helt fint det :)

 

oki...kansje jeg åsså må rive i senkefjærer!! :P e det h&r fjærene du har kjøpt?

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår