Gå til innhold

Min NG900

Ranger emnet


Jørgen.

Anbefalte innlegg

nice!=) så veldig bra ut. tror e skal kjøre samme dim på sommerfelgene... kler bilen bra synes jeg...18 blir litt mye kanskje..?

 

18" blir ikke for mye! kansje d som passer best! kjørte med 19" på min uten problem..

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ah...=) er personlig litt lei for lav profil, 225/45-17 tror jeg blir bra. har kjørt med 40 profil en stund på gamlebilen, og det blir stompete. skal ha en mellomting denne gangen. Er også lei av størst er tøffest trenden.... men 18 er sikkert aktuelt det også, er jo ikke akkurat ekstremt i dag..

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah...=) er personlig litt lei for lav profil, 225/45-17 tror jeg blir bra. har kjørt med 40 profil en stund på gamlebilen, og det blir stompete. skal ha en mellomting denne gangen. Er også lei av størst er tøffest trenden.... men 18 er sikkert aktuelt det også, er jo ikke akkurat ekstremt i dag..

 

eg har 225/40- 17.. syns det ser veldig bra ut, ikkje for stort og ikkje for lite.. å lavprofil er ein ting eg vill ha vertfall.. ser best ut itte mi meining:)

Saab 900C 88

Saab 900 SE turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 6 months later...
Hvordan går det med bilen din for tiden Jørgen? vil ha updates og bilder! :D

 

Har skjedd dårlig lite :( Fått på et anna sett med 17" da. Og Bixenon kit. Blir kanskje hellakkering i sommer :)

Legg ut tråd om bilen din da! Bilder! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår