Gå til innhold

230fk m/m47 i amazon

Ranger emnet


240FK

Anbefalte innlegg

det går, men sykt trangt og mye modding av motorfeste, eksos osv.... har du bremsekraftforstærker må du lage nytt innsug. Rettstilling av B230 er heller ikke lett, må sveise om oljepumpa og montere B18/B20 bunnpanne. På B19/B21/B23 passer B20 oljepumpa rett i blokka, men ikke på B230, veiva treffer B20 pumpa

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
er jo såklart litt jobb var ikke sånn jeg mente det, men er jo ikke uoverkommelig som viss du skulle pressa en bigblock nedi der..

 

og en veke med bilmekk er da ikke så hardt:)men er nok vanskelig å mye måling osv.

 

at han sa en uke var nok ironi;) hehe.. hvis du jobber dag og natt, så ja, 1 uke:P hehe, husk du må tilpasse motorfester osv osv da.. med mindre du ikke har fått tak i ferdige da..

 

Har fått med dere det meste her, men en ting har dere glemt.. Må ha ett clutchdeksel fra en 240 med b20 og m45, ellers får du girkula i benet;)

sap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at han sa en uke var nok ironi;) hehe.. hvis du jobber dag og natt, så ja, 1 uke:P hehe, husk du må tilpasse motorfester osv osv da.. med mindre du ikke har fått tak i ferdige da..

 

Har fått med dere det meste her, men en ting har dere glemt.. Må ha ett clutchdeksel fra en 240 med b20 og m45, ellers får du girkula i benet;)

 

motorfester blir nok laga selv..også må nok girkasse tunnellen utvides rekner jeg med..

 

cluthdekselet har jeg lest om en plass:)må det vere fra en 75 240 eller er det samme hvilken b20 det kommer fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
motorfester blir nok laga selv..også må nok girkasse tunnellen utvides rekner jeg med..

 

cluthdekselet har jeg lest om en plass:)må det vere fra en 75 240 eller er det samme hvilken b20 det kommer fra?

 

hvilken som helst b20 nei? du må ha fra en bil som har b20 med m45 kasse :) dvs. 75mod(mulig noen 76) 240 der noen av dem har b20 med m45:)

sap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken som helst b20 nei? du må ha fra en bil som har b20 med m45 kasse :) dvs. 75mod(mulig noen 76) 240 der noen av dem har b20 med m45:)

 

ja det jeg trodde:)en kompis av meg har ett liggende:P

 

er forresten i full gang med dette prosjektet jeg nå;)insuget ligger klart her og neste blir vel motorfester osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår