Toppe Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Vet ikke om det er riktige plassen, men det er verdt et forsøk. Har lagt merke til at flere av Land Rover Freelander er så billige, spesielt med Open Air eller hva det heter - altså denne delen av taket bak som kan taes av. Har sett et par på Finn.no som har gått 100' - 120' km, 2000/2001 mod, varebil, til 70-80 tusen. Syns det er veldig billig for en såpass stor bil med firehjulstrekk. Har vurdert 4-Runner, men den begynner jo på 80' og oppover, for 1991-modeller.. Er det mye snusk med disse bilene? Noe må jo forklare prisen.. Syns de er ganske kule også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inferno Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Det er vel et kjent problem med motorene på disse. Husker ikke i farta hva/hvor feilen var, men den er visstnok såpass alvorlig at det ikke anbefales å kjøpe bruktbil som ikke har fått utført motorbytte på garantien. Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH 480 Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Disse hadde problemer med kjølingen. Regner med at de fleste er bygget om nå, så det skulle vel være en grei bil. Ville uansett ikke kjøpt med 1,8 motoren, da den er rett og slett for liten for bilen. Siter Robert H. 2001 Volvo C70 Cab 2,5LT 2000 Rover 75 1980 Chevrolet Caprice sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Så lenge du er fornuftig og holder deg unna de minste motorene så er det egentlig greit. 1.8l har en tildens til å spise topp-pakninger, og at de sliter mer. Siden bilen er såpass "stor" bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 Hei, Det kan nevnes at min far sin freelander 2004 modell konka ut igår. Den bare stoppet sa han, så jeg lurer veldig på hva det er som er gale. Jeg bor for langt unna til å se på den, men det høres ikke bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Er det problemer med de modellene også? trodde det bare var de gamle jeg, kikket på en sånn en får noen måneder siden.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 sjefen min hadde slik.. motorhavari på 60.000km.. kanskje derfor di er så billige? :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Styr unna bensin UASETT, V6 eren har samme problemet som 1,8 eren! Diesel er tingen, får du fatt i en TD4 med automatgir så har du en veldig god og pålitelig bil! Les mer her inne Land Rover Forum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DoctorWatson Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 jeg kjøpte en 2001 modell 1.8 som hadde gått 200000km ++ Kjølesystemet var bygd om og bilen fungerer fint.. Pass på følgende vis du vurderer å kjøper denne: 1. Sjekk vannet i ekspansjonstaken til kjølesystemet. Hvis det er mye grums, kan det tyde på oljelekk. Hvis vannet er rent, er bilen OK. 2. Sjekk lekkasje i kjølesystemet. Finn ut om du må fylle på vann jevnlig eller ikke. Dette skal ikke være nødvendig. Ellers, bilen fungerer fint og er enkel å skru på. Billige deler finner du på eBay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Gratulerer. Du må ha fått tak i det eneste feilfrie eksemplaret i verden, for dette er en anerkjent drittbil. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 og fordi han fant frem en tråd som var 3 år gammel :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg