Pr3cis Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Okei, skal hjem til bilen min imorra, fra skolen. Pendler et lite stykke så det hadde vært greit å vite hvor stor den mutteren som er på toppen av demperen er? Hvor mange mm er den? klarer ikke huske det nå, for må innom biltema imorra på vei hjem og kjøpe sånn spesialpipe. Må nesten ha det for å få skrudd det ordentlig til. Funker dårlig med Skiftnøkkel og rørtang :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 hold pipa med rørtang og skru med umbracoen? funka fett for meg i alle fall.. tror den er 17, men kan ikke love noe... Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pr3cis Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Ja jeg gjorde det foran, men bak så er det jo ikke umbraco.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pr3cis Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Ja gjorde det samme foran :) Funka fett det, men bak så er det jo ikke umbraco... :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Daså... Har quattro jeg, så er ikke like skruer på mine.. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pr3cis Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Din snik :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 En koselig og fin bolt bare :) veldig praktisk da gitt :P blæææ hehe Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pr3cis Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Men jeg måtte jo ta over den "plata" fra den gamle demperen, pluss den gummidingsen. Og da ble det såpass høyt at jeg måtte kappe den derre sylinder ringen som stod på demperen. Kanskje ikke så lett å skjønne :P Men fikk det til, og nå dunker det hvertfall ikke når jeg kjører lenger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg