Gå til innhold

Frastjålet bil i Trondheim

Ranger emnet


pmulaffeh

Anbefalte innlegg

jo, står nok en eller annen plass her i Trondheim.har kjøpt meg ny bil jeg..Men har planer om en god kjør tur over helga for å se etter den. Er bare så spent på hvordan den ser ut og hvor den er..Men er nok her i byen.

 

Vil ikke dele så mye informasjon om følgebil og diverse med tanke på etterforskingen til politiet. Har også lagt den ut på ettesokt.no.

 

Men tar jo mot tips enda selvom jeg har kjøpt nybil..Bilen ble sist observert natt til søndag 20 april på Nardo området.

Vectra GTS 03

Sport 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare så enkelt i denne saken her skjønner du..Men politiet jobber fortsatt med saken, så vi får se..

 

Og er nok vanskelig og vite om det var min bil du så på omkjøringsveien.Men var sikkert den om den kjørte fort.Hehe..Jækla tjuvradder.Men som sagt har ny bil nå og den blir nok mye mye finere enn den forige..Gleder meg bare til og få delene jeg har bestilt. Får legge ut bilder av nybilen når den er ferdig fikset..

Vectra GTS 03

Sport 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo en GTS som er tilnærmet helt lik din som har "base" litt sør for Trondheim. Det kan jo være den som flere har sett. Eieren er jo rett som det er i byen, og i forbifarten så kan det se ut som om det er din tenker jeg.

 

Du skal ha ganske så store baller hvis du bruker en så sjelden bil til daglig, spesielt når den er stjålet og det er flere som er på utkikk etter den. Tror nok bilen din ikke finnes i Trondheim lengre, men jeg håper jeg tar feil og at du finner bilen din snart.

Mazda 5

Opel Astra G

http://www.gauldalgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår