Hansen89 Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hva er feilen nå protect lampa på forsterkern lyser? Har en Lightning audio B300.4 forsterker. Har sjekke sikringene. har prøvd og kobel ut opptil flere av høytalerne, men den lyser forsatt=/ Trenger Hjelp!! Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jallapotet Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hva er feilen nå protect lampa på forsterkern lyser? Har en Lightning audio B300.4 forsterker. Har sjekke sikringene. har prøvd og kobel ut opptil flere av høytalerne, men den lyser forsatt=/ Trenger Hjelp!! når jeg kobler for store høytalere til min forsterker setter den seg i protect modus. kansje noe med det å gjøre? kan ikke si det 100% da men =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Lyser den om du kobler ut alle høytalerene? Sjekk jordinga di :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 aha, jordinga ja. glemte jeg;) men rart at den bare plusselig skule klikke da. Men skal jeg få skjekka ut, fordi den lyser nemmelig etter at jeg kobla ut 4 av 8 høytalere. Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 8 høyttalere på en lightning forsterker ja... hvordan har du koblet det?? Er kanskje en grunn til at den har tatt kvelden da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Når jeg drar ut den kabelen fra cd - spillern til forsterkern (som er en 4 kanals kabel) så slutter lampa og lyse!! Men jeg har nok overbelasta forsterkern også=/ Fordi snakka med en tidligere eier og skule egnetlig fått med en forsterker til basskassa når jeg kjøpte den, men han jeg kjøpte den av ga den ikke med meg=/ Martiiin's Space Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Nå har jeg kobla ut alle høytalerne fra forsterken og lampa lyser forsatt når jeg kobler til kablene fra cd - spillern inn på input ingangen på forsterkern, hva er galt=/? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 kortsluttning i kabelen, eller i spilleren... eller drept forsterker ;) prøv med en ny signalkabel først du... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 oki, spillern er ikke korslutta hvertfall. fordi høytalerne i dashen funker jo. Men da prøver jeg med ny signal kabel;) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Kompis som sa at det kunne hende at det var noen kabler som hadde blit "ristet" løs inni forsterkern. Men hadde ikke rikitg verktøy hos dama, så får sjekke når jeg kommer hjem i morra. Er fult mulig at det er det siden "power" lampa lyser jo ikke mener jeg... Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg