Boraracing Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Jeg har satt på KW justerbart senkesett på min Touran 06 varebil. Problemet er at når jeg svinger til høyre, så bråker det no jævlig i venstre hjulet. Har sjekket alt, noen som har vært borti dette??? Når det blir press på hjulet da, forhjulet selfølgelig! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 du har sikkert senka sånn at det tar bort på innerskjermen? er det en skrapete plastikklyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boraracing Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Nei nei nei, ikke sånn lyd i det hele tatt. Det rister i hele bilen jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Monterte du senkesettet selv? Veit du at alt sitter som det skal? Det første jeg tenker, er jo at hjulet kommer bort på noe, som igjenn skaper vibreringer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boraracing Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Ja, montert det selv. Selfølgelig trur jeg at jeg har montert det riktig. Hjulet kommer ikke borti noe.! Møller finner ikke ut dem heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 haha, beklager, dumt spørsmål! Nei da veit ikke jeg.. håper noen andre veit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 drivaksel blir presset inn i gearkassa og løfter motor og gear litt. akslingene blir ørlite for lang ? bare en tanke som slo meg hvis ingenting tar borti noe... Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albert Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Du kan også sjekke om drvaksling tar borti stabstag ved sving.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boraracing Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Han på møller mente det var driv asklingen som ble pressa inn? Men hva gjør jeg da? NBS skulle høre med KW om det var noe dem visste om og evnt kunne gjøre noe med. De nevte noe om det stabb staget, men demonterte det, lyden kom forde. hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frangran Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Hei Er du sikker på at det ikke er bremseskjoldet ditt som lager ulyder? Fort gjort å komme borti når man har tatt av hjulet. Kan lage fæle ulyder når det tar borti felgen:hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boraracing Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Nei, er ikke sånn lyd. Det rister i hele bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg