CecilieF Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Skjønner ikke helt hvordan jeg legger ut bilde her :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Registrer deg på Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket Last opp bildene dine der. Så limer du inn koden som hvert bilde har i denne tråden f,eks.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CecilieF Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 [/img] Ok, her er min nye bil :) Kom med ros/ris, tips og triks :) Dekalen har jeg selv satt på etter min tatovering. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 ikke værst :) likte at du har aero viskere på den, det har jeg ikke sett noen herfra som har enda =) grattis med grym bil! og velkommen hit btw :P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CecilieF Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 hehe, begynner å bli litt slitt, så skal bytte de nå når sommern nærmer seg mer ;) Takk for det:) Er en del småting som må fikses på den da.. Han som hadde den før meg, var 18, å rævkjørt den så jævlig :/ Men det skal jeg fikse på :):smilbmw: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Den bakfangeren bør kanskje få seg litt teip? hehe Blir penere med en vask og litt polering, men ser jo at snøen fortsatt er der oppe, så greit å vente litt :) Hvordan sommerfelger har du på den? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CecilieF Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Ja det var han som hadde den før meg som har harvet den litt.. så lista i midet på bakfangeren er borte.. Men det blir snart fiksa med litt glassfiber og spakkel :D Jeg har ikke sommerdekk på den.. Nå står det 15" helårsdekk.. Men vurderer å kjøpe ett sett me fine dekk me shiny 17" til den, om jeg får råd da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Ja det var han som hadde den før meg som har harvet den litt.. så lista i midet på bakfangeren er borte..Men det blir snart fiksa med litt glassfiber og spakkel :D Jeg har ikke sommerdekk på den.. Nå står det 15" helårsdekk.. Men vurderer å kjøpe ett sett me fine dekk me shiny 17" til den, om jeg får råd da ;) Regna i grunn med at det var han ja, alltid gutters feil når det er ødelagt noe på bilene alacocaina hehe Tror du burde sette av penger til felger ja, bilen blir UTROLIG mye tøffere. Se litt på finn osv, mange som selger billig der :) Trenger ikke være noe dårlig heller! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CecilieF Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hehe ja men er jo sant da, jeg har jo så vidt kjørt bilen til nå :P Ja ska selvfølgelig kjøpe råe felger, men jeg ser ikke vitsen og kjøpe noen til ett par tusen nå.. når jeg kan vente til litt etter sommer og kjøpe noe rimelige fete istede :D :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Du kan få kjøpe mine!:D Ser du bor i byen, så du kan få de for 4000,- :) Her er hvertfall linken til "Kjøp/Salg" delen av forumet der de ligger: http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=6710&cat=137 Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CecilieF Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Du kan få kjøpe mine!:D Ser du bor i byen, så du kan få de for 4000,- :) Her er hvertfall linken til "Kjøp/Salg" delen av forumet der de ligger: http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=6710&cat=137 Neeeh, de va ikke noe fin ;) hvis du går ned til halvparten av den prisen ska æ kjøp de ;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Quality Autoimport AS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CecilieF Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Quality Autoimport AS Takk for den, vært der å sett ;) Men orker ikke kjøpe der de må sende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hehe ja men er jo sant da, jeg har jo så vidt kjørt bilen til nå :P Ja ska selvfølgelig kjøpe råe felger, men jeg ser ikke vitsen og kjøpe noen til ett par tusen nå.. når jeg kan vente til litt etter sommer og kjøpe noe rimelige fete istede :D :driving Neeeh, de va ikke noe fin ;)hvis du går ned til halvparten av den prisen ska æ kjøp de ;);) Nå snakker du vel litt rundt deg selv her:p Først skal du ikke kjøpe billig, men så vil du kjøpe billig! hehe. Jeg syns du skal gjøre det, er jo ikke noe poeng med sommerfelger til vintern da! Ser jo så utrolig mye bedre ut å :viske: Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CecilieF Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Nå snakker du vel litt rundt deg selv her:p Først skal du ikke kjøpe billig, men så vil du kjøpe billig! hehe. Jeg syns du skal gjøre det, er jo ikke noe poeng med sommerfelger til vintern da! Ser jo så utrolig mye bedre ut å :viske: hehe var jo en spøk da siden jeg vet han aldri går med på det ;) men hadde ikke lagt meg ned å nekta for 2000kr.. så hadde jeg hadd til jeg får spart nok til å kjøpe dyre da vel ;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg